5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    jesper211232

APR Xando Enschede

Hallo,

heeft iemand ervaring met Xando in Enschede.
    Of je goede service hebt.
    Krijg je een vervangend apparaat als je kapotte word opgestuurd.
    enz…

Alvast, Bedankt

Bijdrager

Ik heb toevallig 2 weken geleden mijn iMac daar heen gebracht voor een reparatie. Ik heb niet naar een vervangende Mac gevraagd, omdat ik nog een MBA heb. Ik weet dus niet of je een vervangende krijgt. De service is wel goed, ik zou hem 2 weken kwijt zijn, vanaf een woensdag, en ik mag hem na 2 weken als het goed is morgen ophalen. Hij gaat namelijk gewoon naar Apple. Het stukje service waar ik dan op doel is dat als jij belt waar je Mac blijft, ze meteen even voor je nakijken hoever Apple er mee is.
    Morgen kan ik natuurlijk ook pas echt oordelen. Maar tot nu toe zijn ze zeer vriendelijk:)

Edit: Zie dat je 12 bent, ik neem aan dat je geen Mac gaat wegbrengen maar een iPod o.i.d? Dan is de kans op een vervangend device heel klein.

Bijdrager
    kreativlab

Goede service in had mijn MacBook hier gekocht omdat ik de mediamarkt k*t vind, zeggen dat je geen garantie op iets hebt bel je het merk zeggen hun van wel, met een ipod touch.
    Dus ik koop al mijn apple producten mij Xando Enschede.

Bijdrager
    iHam

@MartijnH
    Ik denk dat hoewel hij 12 is, dat nog niet betekent dat er een Mac in huis is.
    Daarbij moet je weten wat je koopt en dus ook waar.

Bijdrager
    jesper211232

klopt, mijn ouders gaan over een tijd een mac mini nemen, ik krijg aan het einde van het schooljaar een imac 21,5”:):):)

dus ik was benieuwd of Xando een goede winkel was….

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.