16 berichten aan het bekijken - 1 tot 16 (van in totaal 16)
  • Q:
    Bijdrager
    keno

Appstore zonder creditcard, lukt niet!!

Zoals ik al heb opgezocht, kwam ik op het www tegen dat
    je een App store account kan aanmaken zonder creditkaart.

Hierbij krijg je de optie “geen” die je kan selecteren….

Aleen……… ik krijg deze optie niet?

[URL=http://img15.imageshack.us/my.php?image=afbeelding1xwa.png][/URL]

Bijdrager
    garenor

Maak een Click&Buy account aan. Daar kan je je betaalrekening opgeven!

Dat is alles… Werkt zeer goed…

Bijdrager
    Sanjeev

Koop een giftcard van 15 euro en maak zo een account aan, dat zou ook moeten werken

Bijdrager
    diotav

@keno .. het aanmaken van een account met geen betaal-optie is alleen mogelijk in de Amerikaanse Store op een omslachtige manier. Makkelijkste is inderdaad om een Click & Buy account te openen of éénmalig een Gift Card te kopen.

Bijdrager
    iJoost

En in dat laatste geval dus niet hardnekkig proberen om eerst een account aan te maken, zoals velen die je voorgingen op dit forum, maar beginnen bij die Inwisselen link rechtsboven in de store. Dat account zonder betaalmogelijkheden komt dan verderop vanzelf.

Bijdrager
    Josh_b

Ik zou gewoon voor Click and Buy gaan, net zo makkelijk. En als je een keer iets ziet wat je nergens anders vandaan kan toveren dan kan je het altijd nog daar kopen zonder dat je dan zonder betaal mogelijkheid zit:P

Bijdrager
    MadDonna

Click&Buy heeft alleen één heel groot nadeel. Stel je voor je koopt iets van 0,79 cent en dat kan niet worden afgeschreven van je rekening, dan brengen ze 15 euro in rekening. Dan gaan ze opnieuw proberen die 0,79 cent af te schrijven, lukt dat dan weer niet, dan brengen ze weer 15 euro in rekening. Daarmee verdienen ze dan heel snel 30 euro. Als je dan weigert die 30 euro te betalen, ik vind dat namelijk niet in verhouding met die 0,79 cent, dan gaan ze onmiddelijk met deurwaarders dreigen.

Bijdrager
    Neptunus

Als je geen 79 cent op je rekening hebt staan moet je denk ik sowieso niet beginnen aan iTunesaankopen, maar eerder aan het voorzien in primaire levensbehoeften.

Bijdrager
    Josh_b
    ”MadDonna”

Click&Buy heeft alleen één heel groot nadeel. Stel je voor je koopt iets van 0,79 cent en dat kan niet worden afgeschreven van je rekening, dan brengen ze 15 euro in rekening. Dan gaan ze opnieuw proberen die 0,79 cent af te schrijven, lukt dat dan weer niet, dan brengen ze weer 15 euro in rekening. Daarmee verdienen ze dan heel snel 30 euro. Als je dan weigert die 30 euro te betalen, ik vind dat namelijk niet in verhouding met die 0,79 cent, dan gaan ze onmiddelijk met deurwaarders dreigen.

Echt ?!?!
    Dat wist ik helemaal niet:o maarja voorlopig heb ik hun niet nodig. Heb nog $260 aan tegoed
    Hopelijk heb je er niet zelf ervaring mee, maar
    op de manier waarop je het verteld waarschijnlijk wel:(
    Een keer heeft click and buy een aankoop nooit afgeschreven á €15

Bijdrager
    _Jan_

Keno als je de optie ”geen” wil krijgen moet je eerst een gratis app ”kopen”
    Apple vraagt dan of je apple ID hebt of dat je er een wilt aanmaken
    Als je dan op aanmaken drukt krijg je wel de optie ”geen” te zien

Bijdrager
    See Sharp
    ”MadDonna”

Mag ik hier even een aanvullig op geven, is dat niet alleen als je rekening (je bankrekening) nummer niet geferifieerd is? Als je dat doet dan hoef je geen tegoed op je Click&Buy rekening te hebben. Als ik iets koop in de AppStore/iTunes store, word het geld gewoon van mijn normale rekening afgeschreven. Niks geen 15 euro extra.
    Je kunt dit ergens aangeven in de instellingen. Click&buy maakt dan 2 keer 1 of 2 cent naar het opgegeven rekeningnummer over. In de omschrijving zit een code die je dan weer op de website invult. Als je dan wat koopt gaat alles automatisch (keurig een mailtje als ze geld gaan afscrijven).

”Neptunus”

Als je geen 79 cent op je rekening hebt staan moet je denk ik sowieso niet beginnen aan iTunesaankopen, maar eerder aan het voorzien in primaire levensbehoeften.

Bijdrager
    Bor

Je hoeft geen Click en Buy te hebben. Klik gewoon (zonder ingelogd te zijn) op “krijg” bij een gratis app. Dan kun je wél “geen” kiezen.

Bijdrager
    MadDonna
    ”See
    ”MadDonna”

Mag ik hier even een aanvullig op geven, is dat niet alleen als je rekening (je bankrekening) nummer niet geferifieerd is? Als je dat doet dan hoef je geen tegoed op je Click&Buy rekening te hebben. Als ik iets koop in de AppStore/iTunes store, word het geld gewoon van mijn normale rekening afgeschreven. Niks geen 15 euro extra.
    Je kunt dit ergens aangeven in de instellingen. Click&buy maakt dan 2 keer 1 of 2 cent naar het opgegeven rekeningnummer over. In de omschrijving zit een code die je dan weer op de website invult. Als je dan wat koopt gaat alles automatisch (keurig een mailtje als ze geld gaan afscrijven).

”Neptunus”

Mijn rekening was geverifieerd, en het was mijn rekening voor aankopen zoals dit, dus niet voor belangrijke zaken, had alleen even niet bijgehouden dat ik net daarvoor een flinke aankoop had gedaan en dacht ach 0,79 cent dat kan nog wel. Dus niet……. Click&Buy kon de 0.79 cent niet afschrijven en hoppa 15 euro extra eraf. Dit laten ze trouwens niet weten in een brief of via de mail.
    Het staat wel in hun voorwaarden, alleen niet op de eerste regel, je moet behoorlijk diep doorklikken om die 15 euro te vinden.
    Ik kwam er pas achter doordat mijn account was geblokkeerd en toen zag ik dat ze die 0,79 niet konden afschrijven en zag meteen dat mijn rekening niet meer 0,79 cent was maar 30,79. Ik kwam er pas achter toen ik Click&Buy had gebeld. Ik kon toen niet echt vriendelijk blijven….

Bijdrager
    MacBooky

Eh …. ja, gemeen hè … van C&B ! Alle wijze lessen die je er uit kan halen hebben in ieder geval niets met Click & Buy te maken …

Bijdrager
    MadDonna

de wijze lessen:
    – C&B heeft de kosten van het niet kunnen afschrijven zo ver weggestopt dat het je niet weerhoudt om via hun iets te kopen
    – C&B stelt je (als ik het mij goed kan herinneren) op de hoogte als iets niet heeft kunnen afschrijven, maar houdt achter dat het je 15 euro hebt gekost

Bijdrager
    iGiftcards.nl

click and Buy is oplichterij! je kunt beter nog je bankrekening koppelen aan Paypal (of gewoon iDeal natuurlijk)
    Het makkelijkst is met internetbankieren prepaid te goed halen in een webshop.
    een paar webshops zijn:
    http://www.igiftcards.nl/
    http://www.itunestegoed.nl/

succes!

16 berichten aan het bekijken - 1 tot 16 (van in totaal 16)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.