8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    gandalf

Appstore ineens in het frans

Hallo allemaal,

Wie o wie kan mijn helpen? De appstore van mijn iPhone is ineens franstalig. Ik kan ook niets meer downloaden, ook geen gratis applicaties. Heel vreemd, heb niets raars gedaan. Diezelfde dag nog de NOS Teletekst applicatie geinstalleerd. Krijg de melding dat ik niet in franstalige store wil kopen, want ik heb een NL account.

Wie o wie weet hoe ik dit kan herstellen?

Bijdrager
    Ian83

Even uitloggen en opnieuw inloggen op de Nederlandse iTunes Store en dan je iPhone even syncen.

Bijdrager
    Martijn Snels

Ik zou even wachten met de AppStore tot vanavond na de 2.1 update… Er zijn té veel problemen, en de helft van mijn restores waren AppStore of installatie gerelateerd..

Bijdrager
    Ian83

@ Martijn Snels: Hier geen problemen hoor!
    @ Gandalf: Probeer het gewoon, wat heb je te verliezen?

Bijdrager
    gandalf
    ”Ian83″

Even uitloggen en opnieuw inloggen op de Nederlandse iTunes Store en dan je iPhone even syncen.

Hoe doe je dit op de iPhone?

Bijdrager
    Ian83

Niet, je doet het in iTunes. Daarmee reset je als het ware de voorkeur van de iTunes Store op je iPhone, wel even syncen hè?:)

Bijdrager
    Martijn Snels
    ”Ian83″

@ Martijn Snels: Hier geen problemen hoor!
    @ Gandalf: Probeer het gewoon, wat heb je te verliezen?

Wat je te verliezen hebt? Een restore doen, de AppStore is namelijk zwaar instabiel op ’t moment… Genoeg reden om even te wachten lijkt me zo…

Bijdrager
    Ian83

Heb ik nog nooit meegemaakt. En het lijkt me erg onwaarschijnlijk dat je door de AppStore een iPhone restore moet doen, dat ligt waarschijnlijk aan een combinatie van je PC en je iPhone.

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.