4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Bijdrager
    Zalaroth

Appstore aanmelding met Click&Buy.

Ik ben nieuw met itunes. Hiervoor heb ik geprobeerd een account aan te maken. Over een credit-card beschik ik niet, vandaar dat mijn voorkeur uitging naar Click&Buy. (Een rekening heb ik daar al.)

Als ik me bij Itunes aanmeldde moest ik al direct een Betaalwijze invoeren. Hiervoor koos ik dus Clickandbuy en klikte op “Ga door.”
    Daarna inloggen op ClickandBuy en de ‘Machtigingen voor easy collect’ accepteren.

Dan begint de fout. Bij de pagina van clickandbuy staat nu “One Moment Please, connecting to the itunes store.” Vervolgens komt er in Itunes een venster naar boven met “Uw poging tot het instellen van een click&buy rekening voor gebruik in de itunes store is. Uw Itunes Store sessie werd afgebroken.”

Dit blijf ik krijgen, heb itunes opnieuw geïnstalleerd, op een andere computer geprobeerd etc etc.

Weet iemand hier hoe dit op te lossen is? Ik heb er naar gezocht maar kon geen antwoord vinden. Wel een aantal mensen met hetzelfde probleem.

Bijdrager
    deckers

ivm met betaalwijze weet ik niets, maar je kan wel een account aanmaken zonder enige betaalwijze (creditcard)

mvg

Bijdrager
    Zalaroth

Klopt, ik heb nu ook even een tijdelijk account zonder betalingsmogelijkheid. Maar ik zou graag apps willen kopen via Click&Buy. Vandaar.:(

Bijdrager
    Zalaroth

Kleine screen van het probleem:

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.