8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    Macman

Apps worden iedere keer opnieuw overgezet bij synchroniseren

Ik zet regelmatig een nieuwe video over op mijn iTunes. Daarna vink ik die aan het synchronisatie venster (ik heb aangevinkt dat ik alleen geselecteerde films wil synchroniseren)

Dat duurt iedere keer eindeloos, als ik synchroniseer gaat iTunes ieder keer opnieuw ‘aankopen overzetten van iPhone, ook als ik geen nieuwe aankopen heb gedaan. Ik heb aangevinkt dat ik alleen geselecteerde programma’s wil synchroniseren. Als ik het uitzet zegt hij dat alle apps worden gewist.:o

Hoe kan ik voorkomen dat de apps iedere keer opnieuw, ook als er niks is veranderd, worden gesynchroniseerd?:roll:

Alvast bedankt als iemand een oplossing weet! :)

Bijdrager
    Pieterr

Mijn ervaring is dat je niet teveel moet klooien met de synchronisatie vinkjes in iTunes. Wijzigingen daarin hebben inderdaad soms het effect dat alle opnieuw te synchroniseren items worden afgelopen.

Als je af en toe een nieuwe film op je iPod wilt zetten, en een oude eraf wilt knikkeren, werkt dat het handigste met een (gewone) Afspeellijst. Als je daar de nieuwe film inzet, en de oude film uithaalt, en vervolgens synchroniseert, komt alles in orde. Je hoeft dan slechts eenmalig de (gewone) Afspeellijst aan te vinken in de te synchroniseren items.

EDIT: correctie nav feedback junjur.

Bijdrager
    MrTeal

En je hebt je aankopen wel al in je iTunes staan? Want hij haalt alle apps van je iPhone en zet deze in iTunes als je ze nog niet hebt, misschien is het dat?

Bijdrager
    junjur
    ”Pieterr”

Mijn ervaring is dat je niet teveel moet klooien met de synchronisatie vinkjes in iTunes. Wijzigingen daarin hebben inderdaad soms het effect dat alle opnieuw te synchroniseren items worden afgelopen.

Als je af en toe een nieuwe film op je iPod wilt zetten, en een oude eraf wilt knikkeren, werkt dat het handigste met een Slimme Afspeellijst. Als je daar de nieuwe film inzet, en de oude film uithaalt, en vervolgens synchroniseert, komt alles in orde. Je hoeft dan slechts eenmalig de Slimme Afspeellijst aan te vinken in de te synchroniseren items.

Volgens mij kun je dan beter een “domme” afspeellijst gebruiken. Wat voor selectiecriteria wil je gebruiken voor een slimme afspeellijst als je steeds een willekeurige film wilt synchroniseren?

Bijdrager
    Pieterr
    ”junjur”

Volgens mij kun je dan beter een “domme” afspeellijst gebruiken. Wat voor selectiecriteria wil je gebruiken voor een slimme afspeellijst als je steeds een willekeurige film wilt synchroniseren?

Oeps! Je hebt helemaal gelijk! Het enige “slimme” aan de afspeellijst die ik hiervoor gebruik is dat ik hem zelf vul!:-)

Bijdrager
    junjur

tsjah.. vooralsnog beschouw ik ons nog als slimmer dan iTunes, zelfs met Genius functie :wink:

Bijdrager
    Macman

Waarschijnlijk heb ik het niet duidelijk gemaakt. De films zijn niet het probleem. Het zijn de apps die keer op keer allemaal overgezet worden van de iPhone naar iTunes, en als ik zeg, synchroniseer maar helemaal niet dan zegt hij dat alle apps op mijn iphone gewist worden.:o Misschien moet ik dat maar doen, hij houdt zich toch niet aan zijn belofte van overzetten, want ik zie ik via mijn iPhone heb gekocht niet in het overzicht staan… :?

Bijdrager
    iFredo

Volgens mij is het logisch dat als je iets uitvinkt in iTunes het ook van je iPhone verdwijnt…..ehm hoe heet dat ook alweer…..oh ja…synchroniseren?? Je Apps blijven gewoon in iTunes staan, dus als je klaar bent met je films zet je ze weer terug.

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.