8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    Marron

Apps werken niet na uitzetten iPhone

Sinds een week heb ik een iPhone 3gs. Probleem: als mijn telefoon uit is geweest (batterij leeg of zelf uitgezet maakt niet uit) dan doen daarna de apps uit de appstore het niet meer. Als ik er op klik krijg ik het beginscherm, maar dat verdwijnt na een paar seconden weer. Als ik me in de appstore opnieuw aanmeld met mijn Apple ID werkt alles weer, maar dat vind ik nogal omslachtig. Is er een handiger manier?

Moderator
    unSOUND

Er is niet echt een “handigere manier”, omdat de omslachtige manier die bij jou nodig is niet de manier is zoals het hoort te werken.

Heb je al eens een volledig herstel van iOS geprobeerd ?

Bijdrager
    Marron

Ik heb de telefoon toen ik hem kreeg gereset en teruggezet naar de fabrieksinstellingen, waarna ik het hele installatiegedoe opnieuw moest doen. Taal instellen, telefoon een naam geven, apple id invoeren etc. Is dat wat je bedoelt?

Moderator
    unSOUND

Nee, ik doelde meer op het herstellen via iTunes, dus de hele software eraf gooien en opnieuw installeren, in plaats van alleen de instellingen resetten.

Bijdrager
    eiko

Moest lachen om de titel:D
    Geef herstellen ook de meeste kans. Het spijt me dat ik je niet verder kan helpen maar kon het niet laten daar toch even op te reageren.

Bijdrager
    TRML

@eiko, dat had ik nou ook, als je iPhone uit is werken de Apps niet meer, logisch toch, maar het bleek toch iets anders te zijn:cool:

Bijdrager
    Marron

Hehe, zo had ik de titel nog niet bekeken :’) Dat herstellen is wat ik gedaan heb toen ik hem kreeg, hij gaat dan toch (ook?) naar de fabrieksinstellingen?
    Kan het te maken hebben met het simlock vrij maken? Als ik hem aan zet zegt hij ‘simlock is actief’ als ik die deactiveer met pincode simkaart kan ik pas de telefoon in, maar dat leek me het soort beveiliging wat elk ander merk ook heeft voor aan zetten telefoon. Toch?

Moderator
    unSOUND

Ja, dat is een normale beveiliging.

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.