16 berichten aan het bekijken - 1 tot 16 (van in totaal 16)
  • Q:
    Bijdrager

Apps voor ouderen

Ik ga binnenkort naar mijn beppe, en die heeft aan die ipad actie van oxio (weet niet hoe je het spelt) mee gedaan, nu heeft ze dus een ipad, maar wat nu? Ik vraag me af wat leuke apps voor haar kunnen zijn, ik heb al: nu hd, freecell, ibooks (of een andere die er op lijkt), nos teletekst en uitzending gemist.

Alles wat zonder geweld en bloed is kan prima

Alvast bedankt

Bijdrager
    verwijderd-profiel

Er zijn er genoeg. Kijk eens in de App Store in de categorieën, en eventueel zou Genius nog wat kunnen vinden aan de hand van de al gedownloade Apps.

Wat voor Apps zou ze willen hebben? Wat moet het doen? Moet het handig zijn voor iets of gewoon als entertainment?

Bijdrager

Nou ik ben opzoek naar apps voor vernaak en wat handige apps, ook had iemand het idee om een app te zoeken waarmee je ondertiteling kunt krijgen van bijv het journaal (ze hoort slecht),
    Maar ik kan bijna niks meer vinden (die aps hebben vreemde namen)

Bijdrager
    verwijderd-profiel

Als je het NOS journaal kijkt met een App, bijvoorbeeld de NOS App, dan is het (volgens mij) niet mogelijk om een andere App daar iets aan te veranderen, ondertiteling dus. Dan zou die App zelf het journaal moeten streamen.

Bijdrager

Ik bedoelde vanaf de televisie

Bijdrager

Maar als die (spraak naar tekst app) er niet js is het ook geen ramp, zijn er nog apps die (behalve nu hd) veel nieuws laten zien in weinig tijd?

Bijdrager
    Dr. Maddox

– Ik ben zelf erg te spreken over de gratis app van NU.nl. Zeer uitgebreid en mooie vormgeving en toch gebruiksvriendelijk. Inclusief TV-gids, weer en verkeer.
    – Een calculator app. Lekker grote toetsen voor gebruik.
    – De reclamefolder app lijkt waardeloos maar is stiekem best leuk om af en toe door te nemen. Goed voor het milieu en meteen een extra reden voor een NEE NEE sticker.;)

Bijdrager

Bedankt voor de hulp

Bijdrager
    MacTS

Doe eens gek en google op ‘apps voor ouderen’. Je weet maar nooit.

Bijdrager
    cmug

AH allerhande !

Bijdrager
    Beech

Ik weet niet of ze een krant leest. Ze kan die (meestal) ook in een versie voor de iPad krijgen en dan met haar vingers de zaak behoorlijk uit vergroten.
    Ik weet ook niet of ze kleinkinderen heeft…..en of ze zelf van spelletjes houdt, woorden raden, dammen met jezelf ….nou ja er is genoeg.
    Neem Discvr Apps, dan kun je heel wat vinden.

Bijdrager
    olbo

Er zijn ook leuke (gratis) kaartspellen en je hebt verschillende soorten Majong. Zijn spelletjes die ouderen vaak wel leuk vinden.

Bijdrager
    thijs19990312

De ziggo live tv app
    Of KPN live tv app
    Uitzending gemist
    RTL xl

Bijdrager
    iPrincess

Kwam vandaag een app tegen in de Store van de bibliotheek, dan kan je in de app reserveren en verlengen. Heb hem niet gedownload, maar hij zou wellicht handig kunnen zijn. Heet Bibliotheek en heeft een oranje logo. Mijn moeder heeft ook een iTegel en is helemaal verzot op Wordfeud. En ik zie dat je over je Beppe spreekt, misschien is Wat Wurd It ook een leuke app, is een Fries woordenboek.

Bijdrager
    olbo

Mindfeud is ook leuk.

Bijdrager
    KarelWillem

Pim Pam Pet natuurlijk.:lol:

16 berichten aan het bekijken - 1 tot 16 (van in totaal 16)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.