6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:

Bijdrager
    Nora is back

Apps voor iPad 2016

Wie heeft er tips voor apps op de iPad?

Ik heb onlangs de app Autodesk® FormIt 360 geïnstalleerd, wil je een 3-D plattegrond tekenen, dan is dat een heel handige app.

Ook maak ik veel gebruik van:

Notability: notitie app
    Dropbox: cloudopslagdienst met verregaande integratie in iOS
    Stylus: soms best even ontspannend en prettig om door middel van schrift gegevens in te voeren
    Pixelmator: eenvoudige aanpassingen aan foto’s
    Living Earth: ontspannend overzicht van de aarde, even beseffen van je plaats in het universum
    Discvr: grafisch op een prettige manier nieuwe muziek ontdekken

Wat zijn jouw favoriete apps?

Bijdrager
    Shmoo

Ik denk dat je dit toch het beste zo kunt doen. Even kijken bij de apps die je het meest gebruikt en dan krijg je een lijstje van je favoriete apps omdat als ze niet fijn zijn in gebruik zal je er niet veel in rondhangen maar zoek je alternatieven.

Ik doe niet zo heel veel interessants op de iPad, het is voor mij vooral een extreem handige grotere iPhone waar je mee op de bank lekker kunt surfen en online content bekijken. Echt dingen er op doen en maken is voor mij onmogelijk. Ik heb dat meerdere malen geprobeerd maar typen op zo’n ding ( glas plaatje ) is en blijft gewoon niet fijn als je op de bank hangt.

Bijdrager
    mowat

skyview (als je van astronomie houdt)
    radio Belgium ( 160 Belgische radiostations – als je Belg(-ische) bent)
    documents free ( vanuit dropbox sla je alle soorten documenten op op je iPad voor offline gebruik)
    weblock ( om al die vervelende reclame uit je apps te weren)
    scout ( gps – off line wereldwijd)
    measures ( rekenmachine op allelei gebied tot zelfs omzetting kleding- en schoenmaten in het buitenland)
    Yeloplay (TV kijken op je iPad ( enkel in Belgie)
    Zen 2 pinball ( als je van een flipperkastje houdt)
    downfall ( als je van tetrisachtige erg goed spelletje houdt)

Bijdrager
    Nora is back

Dank voor jullie reacties. Ik heb de apps bekeken maar nog niets ervan geïnstalleerd.

Ik ben niet zo van de spelletjes.

Het is interessant om te merken dat een app pas echt interessant wordt wanneer je werkelijk een specifieke taak hebt ervoor.

Wel is het leuk om te zien welke apps mensen gebruiken en te kijken of je deze zelf ook kan gebruiken. De filmpjes op YouTube vind ik ook leuk.

Bijdrager
    FredPerry

Scanner Pro (gemakkelijk en snel papieren inscannen, heeft iCloud integratie en sinds kort OCR (=Text Recognition))
    Day one (bedoeld als ‘dagboek’ maar is ook perfect voor gewoon notities of reisverslagen; heeft ook iCloud integratie)
    ComicFlow(voor strips; deze app kan het .cbr formaat lezen)
    adobe acrobat(pdf’s annoteren, ondertekenen etc…)
    aNote (uitgebreide notitie-app met ook iCloud integratie)

Voor de reizigers: maps.me
    Zowel voor de iPhone als iPad een geweldige app waarbij de kaarten gedownload kunnen worden voor offline gebruik alsook de nuttige plaatsen en routefuncties.

• Deze reactie is gewijzigd 1 jaar, 11 maanden geleden door  FredPerry.

Bijdrager
    SvS

duet display
    wat ad-free games
    Weeronline+
    paper/blendle
    netflix
    Scanner Pro, PDF Expert, Docs&Works
    Calendars 5

• Deze reactie is gewijzigd 1 jaar, 11 maanden geleden door  SvS.
6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.