25 berichten aan het bekijken - 1 tot 25 (van in totaal 25)
  • Q:
    Bijdrager
    ScHiZoPhReNi

Apps verwijderen

Sinds de nieuwe iTunes wordt de app-applicatie niet meer ondersteund.

Mijn vraag is hoe ik nu alle vroegere gedownloade apps kan verwijderen uit mijn iPhone ??

Wanneer is ga naar de app store…updates…Aankopen..Niet op deze iPhone staat dit vol met apps met een wolkje en pijl (deze gebruik ik helemaal niet meer en ook niet meer van plan deze snel te downloaden)
    Hoe krijg ik deze lijst opgekuist ??

Vroeger kon dit via iTunes…maar die optie is er ook niet meer…

alvast dank

Bijdrager
    Shmoo

Of wat te denken van toekomstaankopen doen. Ook onmogelijk geworden op dit moment.

Bijdrager
    Beech

Door Moderator: Link Verwijderd. OMT is niet bedoeld als platform voor initiatieven zoals vermeld in het huisreglement.

Bijdrager
    penseel
    Bijdrager
    ScHiZoPhReNi
    penseel op 30 september 2017

https://support.apple.com/nl-nl/HT207618

ik weet precies hoe ik een app moet verwijderen…alleen niet hoe ik ze kan verwijderen uit mijn geschiedenis aankopen…

Bijdrager
    Q-collective
    ScHiZoPhReNi op 30 september 2017

Sinds de nieuwe iTunes wordt de app-applicatie niet meer ondersteund.

Mijn vraag is hoe ik nu alle vroegere gedownloade apps kan verwijderen uit mijn iPhone ??

Wanneer is ga naar de app store…updates…Aankopen..Niet op deze iPhone staat dit vol met apps met een wolkje en pijl (deze gebruik ik helemaal niet meer en ook niet meer van plan deze snel te downloaden)
    Hoe krijg ik deze lijst opgekuist ??

Vroeger kon dit via iTunes…maar die optie is er ook niet meer…

alvast dank

Nou, dat gaat dus niet meer.

Je kunt feedback achterlaten op apple.com/feedback

Sleutelbeheerder
    Night

Je kan hem niet echt verwijderen maar misschien is verbergen voldoende voor je? Sleep dan de app-vermelding in ‘Niet op deze iPhone naar links en klik op ‘Verberg’. Hetzelfde kan je ook doen in de tab ‘Alle’.

Bijdrager
    Shmoo

Dat werkt ook al jaren niet meer op iPhone, enkel nog op iPad.

Bijdrager
    Joid

Dat werkt prima op mijn iPhone met iOS 11

Bijdrager
    tav

Joid;. Ik vind de pagina met aankopen niet op mijn iPhone

Sleutelbeheerder
    Night

App Store > Updates > Aankopen > Mijn aankopen

Bijdrager
    tav

Aankopen zie Ik nergens staan op die plaats bin iOS 11 op iphone

Bijdrager
    tav

Dank u

Bijdrager
    ScHiZoPhReNi
    . op 01 oktober 2017

Lastig te vinden, maar als je het weet is het simpel… Appstore app openen; op je “profiel foto” klikken en dan zie je vervolgens: aankopen.
    Daarna kun je aankopen die je niet meer wilt zien verbergen met een swipe naar links.

Als ik de Appstore App open zie ik helemaal geen “profiel foto”.
    Wanneer ik naar updates ga zie ik wel Aankopen staan, als ik daar op klik, kan ik kiezen tussen “Alle” of “Niet op deze iPhone”
    Bij beiden lukt helemaal geen linkse swipe…Als ik naar links swipe kom ik op de details van de app terecht…
    iPhone 6 iOS 10.3.3

doe ik wat verkeerd ??

Bijdrager
    ScHiZoPhReNi
    . op 01 oktober 2017
    ScHiZoPhReNi op 01 oktober 2017

iPhone 6 iOS 10.3.3

doe ik wat verkeerd ??

Die tip was voor iOS 11

Wat jij nodig hebt staat iets hoger…

thx
    Ik ben wat aan het afwachten tot ik wat meerdere info hoor over iOS 11 op iPhone 6…blijkbaar gaat die enorm traag en werkt de outlook/hotmail/live niet meer in de standaard app van apple

Sleutelbeheerder
    Night

Als ik naar links swipe kom ik op de details van de app terecht…

Left-swipe werkt niet? Probeer dan een right-swipe…

Bijdrager
    ScHiZoPhReNi
    Night op 01 oktober 2017

Als ik naar links swipe kom ik op de details van de app terecht…

Left-swipe werkt niet? Probeer dan een right-swipe…

Lukt ook ni. Rechts. Links. Boven en onder. Heb alle richtingen uitgeprobeerd. Blijven duwen ook niet. Zal idd aan versie 11 liggen. Ik zot nog met 10.3.3

Bijdrager
    Joid

Onzin, dit werkt in iOS 10. En ook in iOS 9. En 8. En misschien nog wel eerder.

Plaats eens een screenshot van waar jij probeert te swipen.

Bijdrager
    Shmoo

?‍♂️ Mensen toch. Als iets op jouw iPhone werkt wilt dat niet zeggen dat het op elke iPhone werkt.

Bijdrager
    Joid

Als iets op jouw iPhone werkt wilt dat niet zeggen dat het op elke iPhone werkt.

Dit is gewoon een standaardfunctie binnen iOS, sinds langere tijd. Daarvan kan je niet zeggen dat heeft de een wel, en de ander niet. Dat is er gewoon.

Net zoals je Albums hebt in Foto’s. Een timer kan instellen via de Klok app. Of gratis iTunes Gift Card tegoed krijgt als je 11 apps tegelijk opent.

Oh nee, dat laatste is niet waar.

Bijdrager
    Shmoo

Whatever…

Geen idee hoe je een swipe zou moeten aantonen maar om je te bewijzen dat wij niet compleet achterlijk zijn en begrijpen waar het over gaat.

iPad

iPhone – onmogelijk om te swipen. Lijst met apps zit vast.

Bijdrager
    Shmoo

En voor de mensen die het nog niet wisten. Als je ooit ruimte tekort komt dan moet je gewoon 4 of 5 apps downloaden zodat je zeker weet dat het niet gaat passen op je iPhone of iPad.

Zodra je vrije ruimte dan op is gaat iOS overal opruimen. Een eenvoudige methode om snel (tijdelijk) laten we zeggen 400mb vrij te maken. Handig wanneer je *** Foto’s app niet wilt syncen met iCloud omdat je te weinig ruimte hebt.

Sleutelbeheerder
    Night

Het is wel vreemd. Op alle iPhones hier (zowel iOS 10 als iOS 11) werkt dat gewoon. Alleen de manier om in het aankopen-venster te komen verschilt iets in iOS 11 t.o.v. iOS 10.

Bijdrager
    Joid
    Shmoo op 02 oktober 2017

Whatever…

Geen idee hoe je een swipe zou moeten aantonen maar om je te bewijzen dat wij niet compleet achterlijk zijn en begrijpen waar het over gaat.

iPhone – onmogelijk om te swipen. Lijst met apps zit vast.

Dus in dat scherm kan jij niet naar links swipen?

Nu ben ik even op onderzoek uit gegaan en blijkt dat ten tijde van iOS 8 je alleen kon swipen als je Family Sharing aan had staan. En ik heb het vermoeden dat Family Sharing bij iOS 11 nog steeds een vereiste is om apps te kunnen verwijderen.

Maar het gekke is: ik heb Family Sharing nooit actief gehad op mijn devices. En ik kan wel apps verbergen.

Family Sharing wilde ik wel ooit graag gebruiken (maar ik had geen credit card) en ik heb het destijds wel getracht te activeren. Misschien is alleen maar ‘doen alsof’ je Family Sharing wilt activeren al genoeg om deze functie te ‘unlocken’.

Sleutelbeheerder
    Night

Ik heb wel family Sharing actief, dus dat zou inderdaad de achterliggende oorzaak kunnen zijn.

Het blijft overigens wel vaag dat het op die manier wel of niet zou moeten werken. Wellicht is die optie ooit door Apple toegevoegd, om apps van andere familieleden te verbergen, zodat je het overzicht een beetje kon bewaren.

25 berichten aan het bekijken - 1 tot 25 (van in totaal 25)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.