9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Bijdrager
    bekendvantv

Apps van iPod touch naar iPhone

Hallo,

ik heb momenteel een iPod touch met daarop een heleboel apps. Vanavond krijg ik echter mijn 32gb iPhone 3GS geleverd. Nu wil ik alle apps die op mijn iPod staan natuurlijk ook op mijn iPhone hebben. Weet iemand of er een manier is dit te doen zonder alle saves te verliezen? Het zou namelijk erg balen zijn als ik helemaal opnieuw moet beginnen bij games als NFSU.

Ik hoop dat iemand hier me kan helpen,

Joost

Bijdrager
    Nikita

iTunes vraagt bij activeren of je een reservekopie wilt terugzetten. Zorg dus dat je van je iPod touch de meest recente versie in iTunes hebt staan, en zet die ‘terug’ op de iPhone. Werkte bij mij prima.

Plus, je hebt gelijk ook alle instellingen (Mail, Safari, geluiden, noem maar op) goed staan.

Bijdrager
    bekendvantv

Oke, helemaal top. Ik dacht dat het niet mogelijk was om die backups te gebruiken tussen een iPod en iPhone. Maar ik vind nu inderdaad al meerdere verhalen van mensen waar dat zonder problemen ging. Bedankt in ieder geval, ik laat vanavond nog wel even weten of het gelukt is.

Bijdrager
    Jesse

wanneer heb jij hem besteld, joost?

Bijdrager
    bekendvantv

Om half 10 sochtends op de eerste dag dat het mogelijk was. Vandaag was de eerste dag waarop ze konden leveren. Ik heb alleen van andere gehoord die later bestelde maar hem eerder hadden :S t gaat om een wit 32gb model.

Bijdrager
    Nikita

Ik heb ‘m op zo ongeveer dezelfde tijd besteld en kreeg ‘m ook gisteren pas binnen. Nu is dat prima voor mij, want het abonnement is toch pas vandaag ingegaan, maar toch…

Bijdrager
    Kameeri

Ik heb ‘m ook op die vrijdag (eerste dag dat het kon) besteld en volgens die dame levertijd van 6 tot 8 weken, had ‘m dus nog niet verwacht, maar als ik jullie zo lees… hoop ik dat ik ‘m ook snel binnenkrijg!!!!!!!!!!

Kun je dus al je Apps gewoon op je iPod en je iPhone blijven gebruiken? Of is het of -of?
    Kan me voorstellen dat ‘ie dan wat gerommel krijgt qua syncen enzo?

Bijdrager
    bekendvantv

Backup van iPod overzetten naar iPhone is prima gegaan:D alle info van apps en save games van spellen zijn bewaard gebleven. Je moet na het terugzetten wel even wat dingen veranderen, zo heette mijn iPhone ineens iPod Touch en zijn ook alle instellingen zoals voorheen, terwijl je die juist op een iPod touch hebt afgesteld.

Verder is de iPhone echt helemaal fantastisch :D:D

Bijdrager
    Thomash

En als je alleen van bepaalde apps de save games en data wil hebben, kan dat? Dus niet dat ik alles sync van (in mijn geval) mijn moeders iphone.

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.