7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    lucschram

Apps synchroniseren probleem

Hallo OMT’ers!

Ik heb een nieuwe PC en ik ben zo stom geweest GEEN backup te maken van mijn iPod!
    Mijn muziek heb ik nu al terug naar mijn probleem is:

Als ik mijn aankopen over wil zetten stopt hij omdat iTunes zegt dat mijn iPod vol is!
    Ik heb dus een video van 1 uur verwijderd maar nog steeds zegt hij dat mijn iPod te vol is!

Zijn er misschien mogelijkheden om mijn apps anders in iTunes te zetten of hebben jullie een ander idee?

Alvast super bedankt!

Groetjes Luc’!

Bijdrager
    Welloe

Heb je al geprobeerd om je iPod te resetten?

Bijdrager
    lucschram

Nee dat ga ik niet doen omdat ik dan alles kwijt ben want niks van mijn apps staan in iTunes.

Bijdrager
    Welloe

Gebruik je dan wel hetzelfde iTunes account als dat je deed op je vorige PC? Als het goed is kun je ze dan gewoon gratis opnieuw downloaden?

Moderator
    Poezenbeest

In tegenstelling tot aangeschafte muziek kan je aangeschafte software eindeloos opnieuw downloaden uit de iTunes Store. Uiteraard kan dat ook vanaf je iPod door ‘Zet aankopen over’ te kiezen (rechtermuisklik in iTunes).

Als je gaat syncen, als je eerst ruimte moeten vrijmaken door eerst te syncen… Klinkt raar, maar zo werkt het nou eenmaal. Je iPod is gekoppeld aan je vorige bieb en niet aan deze.

Bijdrager
    lucschram

Ik ga vanavond proberen door wat apps te verwijderen en dan opnieuw proberen aankopen over te zetten.

Bijdrager
    lucschram

Ik heb het al 2 keer geprobeerd, en ik denk dat het nu gaat lukken, ik verwijder telkens iets dat ik kan missen en probeer het opnieuw. Ik hoop dat ik het inderdaad daarna terug kan “kopen”.

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.