10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Q:
    Bijdrager
    Rub3n

Apps sluiten meteen

Heel veel apps sluiten meteen zodra ik ze op start.

Ik zit op een iPhone 3G met 3.0

herstarten werkt niet

Bijdrager
    Star65

Als ik een applicatie was zou ik ook meteen sluiten bij de aanblik van dat bruine oog.

(ontopic: misschien eens een beetje meer info geven)

Bijdrager
    ilseke

Hoi, bij mij ook. Alleen bij mij zijn het alleen mijn niet-standaard apps, de standaard apps zoals iPod, mail en safari doen het nog. Ik heb al wat gegoogled en zag dat er bij de update naar een nieuwe software versie ook een keer zoiets voorkwam, maar het lijkt nu dus weer terug te komen.
    Ik heb een 3g, 16gb, gejailbreakt en unlocked maar ik gebruik wel de ‘officiele’ SIM meestal. Heb eigenlijk nog niet gekeken of mijn jailbreak apps het doen, zal ik eens kijken. Oplossingen die uk tegenkwam waren reset, restart en zelfs het uninstallen en weer opnieuw installeren van alle apps. (!)
    iemand een idee?

Bijdrager
    Rub3n

Kan het komen door het feit dat de Navigon bijv. gekocht is door de vorige eigenaar met zijn eigen itunes account?

Zoja, kun je die apps overzetten naar het account van mijn broer in dit geval?

Bijdrager
    maclover111
    ”Rub3n”

Kan het komen door het feit dat de Navigon bijv. gekocht is door de vorige eigenaar met zijn eigen itunes account?

Zoja, kun je die apps overzetten naar het account van mijn broer in dit geval?

nee,
    maar je kunt de iphone / computer wel een machtiging geven.

Bijdrager
    Rub3n

Kun je de app niet overnemen of bedoel je dat het niet kan dat ie daardoor niet meer functioneert?

Gr. Tom

Bijdrager
    boriskiss

Je kan het niet overnemen naar een ander account. Wel naar een ander device op hetzelfde account

Bijdrager
    lovelace

Ik heb soms het zelfde probleem, ik sync me iPhone 3G dan even en daarna doen ze het meestal weer. Maar inderdaad een zeer vervelend probleem.

Bijdrager
    Bart01
    ”Star65″

Als ik een applicatie was zou ik ook meteen sluiten bij de aanblik van dat bruine oog.

(ontopic: misschien eens een beetje meer info geven)

Flauw :x

Bijdrager
    ilseke

Bij mij is het opgelost, mijn jailbreakpeogramma’s werkten wel, en alle native programma’s ook. Alleen niet de iTunes apps. Ik heb niet eens gerestored, alleen gesynced met iTunes. Dat werkte voor mij.

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.