One More Thing » Community » Forum » iOS Software » iOS Apps » Apps op iOS 5 & iOS 6

Apps op iOS 5 & iOS 6

Profielfoto van StephanNL

StephanNL op 25 juni 2017 #

Ik vroeg mij af hoeveel hedendaagse apps er nog beschikbaar zijn voor iOS 5 en/of iOS 6. Is het zo dat met bijvoorbeeld Whatsapp (wat iOS 7 nodig heeft) er in de AppStore een oudere versie beschikbaar is? Aangezien Whatsapp altijd op iOS 5 en iOS 6 gewerkt heeft.

Profielfoto van TheBigZ

TheBigZ op 25 juni 2017 #

Als je (de laatste versie van) een app gekocht / gedownload hebt (bijvoorbeeld via iTunes op je computer) kun je daarna (een oudere versie van) de app downloaden op een oudere iOS versie, mits zo’n oudere app versie natuurlijk ooit bestaan heeft.

Toevallig heb ik dat net vandaag gedaan met de Fitbit app, op een oude iPad met iOS 5.

Profielfoto van Yosemite

Yosemite op 25 juni 2017 #

Je hebt natuurlijk geen garantie dat zo’n hele oude versie nog werkt omdat de server waar deze mee communiceert offline kan zijn of gewijzigd is waardoor de app niet meer werkt.

Profielfoto van Jurriaan

Jurriaan op 17 juli 2017 #

Iemand een tip hoe ik Garageband en iMovie op een iPad 1 met iOS 5 kan zetten? (de apps heb ik recentelijk op mijn iPhone 5s gezet Helaas betekend dit niet dat ik ze nu kan downloaden op de iPad)

Over dit topic

Gestart op 25 juni 2017 door StephanNL

Laatste reactie door Jurriaan

Je kunt alleen reageren met een gratis OMT account.
Heb je geen OMT account? Registreer je dan nu gratis!

Inloggen

of Wachtwoord resetten?