5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    bennolambooy

apps ontwikkelen

hoi,
    ik wil graag voor de ipad 2 een app gaan ontwikkelen,
    ik kan goed overweg met mac’s maar ik weet verder niks van C ofzo
    dat las ik namelijk op alle andere topic’s alleen ik weet niet of er ook iets simpels bestaat
    dus dat je gewoon alles kan kiezen net als een website bouwen.
    dat het er gewoon meteen goed uitziet zegmaar.

greetz benno

Bijdrager
    maarten1909

Ik zou beginnen met het lezen van een boek over C, of gebruik van XCode etc.
    Apps ontwikkelen is niet het makkelijkste wat er bestaat.
    Er bestaan genoeg programma’s als AppDesigner (Google) waarmee je app’s kan ontwikkelen alleen zijn die lang niet zo geavanceerd als het zelf typen van code.
    Je bent dan immers gebonden aan een paar voorwaardes, je kan dan niet zelf een interface of besturing ontwikkelen.

Bijdrager
    maarten1909

En owja, als je echt alle topic’s had doorgelezen was het je vast wel opgemerkt dat je hier niet zomaar een topic voor moet openen omdat je toch hetzelfde antwoord krijgt.

Bijdrager
    Lauwrence

@Maarten: de OMT search engine is nog steeds niet je-van-het… Kortom, 2e reply was niet nodig (de grammaticale fouten trouwens ook niet).

Bijdrager
    DJMischaa

Gelijk altijd maar over het topic’s openen beginnen. Zo moeilijk is het toch niet om gewoon iets een beetje normaal over te brengen?

O.T.

Inderdaad, je zou kunnen beginnen met het lezen over Objective C, C+ etc. etc..
    Het makkelijkste is om Xcode te downloaden, deze kan je in de AppStore op je MB vinden. In Xcode zelf wordt ook al veel uitleg gegeven als je begint, je hebt ook een help/zoek functie zodat je gelijk vanalles kunt opzoeken.

Er zijn ook genoeg website die je helpen bij de basics van het maken van Apps.
    Hier is er een van de vele:
    Objective C basics

Ik wens je succes met jet bouwen van je app!

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.