One More Thing » Community » Forum » iOS Hardware » iPhone » Apps niet zichtbaar in itunes

Apps niet zichtbaar in itunes

Profielfoto van kleijberg

kleijberg op 21 september 2017 #

Hallo
Ik kan geen apps meer vinden in iTunes, is dit veranderd of heb ik een instelling verkeerd staan?
alvast dank.

Profielfoto van Joid

Joid op 21 september 2017 #

Klopt, sinds de laatste versie staan de apps niet meer in iTunes. Net als de ringtones trouwens.

Profielfoto van SvS

SvS op 21 september 2017 #

Hier is je antwoord.

Profielfoto van fred44nl

fred44nl op 21 september 2017 #

maar je kan terug naar de vorige versie en dan werkt dat weer.

http://osxdaily.com/2017/09/17/downgrade-itunes-12-7-to-itunes-12-6/?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed%3A+osxdaily+%28OS+X+Daily%29

Profielfoto van kleijberg

kleijberg op 25 september 2017 #

Houd dat ook in, dat ik mijn apps niet meer kan sorteren?

Profielfoto van Joid

Joid op 26 september 2017 #

Via iTunes niet meer. Via iOS natuurlijk nog wel.

Profielfoto van Shmoo

Shmoo op 26 september 2017 #

Wel irritant dat ze dan niet in de App Store een optie bouwen dat je nu wel apps kunt aankopen die niet geschikt zijn voor je OS-versie. #toekomst_aankopen

Ik bedoel, vroeger ging je dan in iTunes, kocht je daar de app en wanneer je klaar was voor de upgrade kon je via aankopen in de App Store je app installeren.
Hiermee boren ze dus eigenlijk introductieaanbiedingen door je neus. Vaak zijn apps afgeprijsd tijdens de lancering dat gepaard gaat met een nieuw OS. Ben jij iemand die niet meteen zomaar op /updaten drukt om 19:00 dan kun je dus niet gebruik maken van die actie.

Profielfoto van fred44nl

fred44nl op 09 oktober 2017 #

hebben we hier nog iets aan:

https://9to5mac.com/2017/10/09/apple-itunes-apps-focused-removed-stopgap/?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed%3A+9To5Mac-MacAllDay+%289+to+5+Mac+-+Apple+Intelligence%29

Apple secretly releases iTunes 12.6.3, which reintroduces the ability to download App Store apps (.IPA) from your PC or Mac while supporting iOS 11 and iPhone 8 from      apple    

ná installatie van deze versie, moet je wel even de laatste oude iTunes Library terugzetten uit Previous iTunes Libraries.

Profielfoto van Aad Metz

Aad Metz op 13 oktober 2017 #

Nu je toch geen apps meer kunt downloaden via iTunes, kan je dan ook je ipa’s verwijderen van je Mac?

Profielfoto van fred44nl

fred44nl op 13 oktober 2017 #

jawel, opgeruimd staan netjes

Over dit topic

Gestart op 21 september 2017 door kleijberg

Laatste reactie door fred44nl

Je kunt alleen reageren met een gratis OMT account.
Heb je geen OMT account? Registreer je dan nu gratis!

Inloggen

of Wachtwoord resetten?