4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Bijdrager
    NaomiB1976

apps niet meer te gebruiken na update iPhone 4.3.2

Help!

ik heb gisteravond mijn iPhone geupdate naar 4.3.2, maar nu kan ik geen gebruik meer maken van mijn apps. Zelfs niet van mijn aangekochte. Kans bestaat natuurlijk dat ik zelf iets onwijs fout heb gedaan, maar heeft iemand een idee wat ik eraan zou kunnen doen?

Ik heb em al 3 uit en aan gezet, maar dat mag ook niet baten. Ik wil vanavond proberen de reservekopie terug te zetten, maar als het simpeler op te lossen is dan hoor ik het graag.

thx!
    Naomi

Moderator
    Strifer

Heb je je iPhone al een keer opnieuw gesynced met iTunes na de update? Dat zou ik eerst even proberen, want ik denk dat het daarna gewoon weer werkt.

Als dat overigens niet werkt, verwijder dan gewoon een willekeurige app. Het maakt niet uit of dit een betaalde app (opnieuw downloaden met dezelfde gebruikersnaam is namelijk gratis) of een gratis app is (als het maar geen standaard apple app is). Installeer deze opnieuw vanuit de app store en controleer of de opnieuw gedownloade app weer werkt (eventueel met uitzetten en aanzetten van je iPhone). De rest van je apps zouden dan ook weer moeten werken. Mochten er toevallig updates van apps staan te wachten, dan werkt dat vast ook wel… even app updaten dus. dan hoef je niet te verwijderen en opnieuw te installeren en scheelt je tijd.

Bijdrager
    NaomiB1976

aangezien ik niet thuis ben, werd het syncen met iTunes erg lastig dus ik heb maar ff jouw 2e oplossing geprobeerd en het ziet er naar uit dat het weer werkt!

ik ben weer helemaal gelukkig……onwijs bedankt!:grin:

Moderator
    Strifer

gelukkig:-)

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.