6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    odouhaha

Apps listen in iTunes

Hallo

Is het mogelijk om de betaalde apps te listen in iTunes bijvoorbeeld, zodat ik weet voor welke ik heb betaald? Een hoop apps zijn FREE op mijn iPad, maar ik heb geen idee meer voor welke ik allemaal heb betaald.

Alvast bedankt

gr Omar

Geblokkeerd
    Anoniem

Nee, is niet mogelijk.

Maar je hebt je mailtjes van de iTMS toch nog wel? Daar staat’t ook in. En met een beetje leuk test-werk heb je zo een mooi overzichtje! Het is alleen jammer dat muziekjes en apps door elkaar staan in die emails en er geen onderscheid wordt gemaakt. Mmm… *peins*

Eens even kijken… brb…

Bijdrager
    Rolf

en er is ook nog een App Store Expense Monitor. Een klein appje dat laat zien wat je allemaal gekocht hebt in iTunes. Hier kun je kijken of dat is wat je zoekt

Bijdrager
    odouhaha

Ja perfecte app:)

Bedankt voor jullie antwoord!

Bijdrager
    Sascha

Dit programma berekent alles wal op de actuele prijs. Zo heb ik bijna nog nooit voor een app betaald omdat deze een dag gratis waren… Dus als ik dit programma zou installeren, geeft het voor mij een totaal vertekent beeld.

Bijdrager
    Rolf

tja, dat is waar. Er staan bijvoorbeeld een stuk of tien LonelyPlanet gidsen in mijn library die gratis waren tijdens de aswolken voor het vliegverkeer. Ik zou ze nooit gekocht hebben, maar ze zijn wel 50 Euro waard bij elkaar.

En toch. Er verandert veel in de Apps. Zo zijn sommige apps eerst gratis, en vervolgens betaald. Andere Apps precies andersom. Als JIJ precies wil weten wat je betaald hebt, dan ben je aangewezen op je emails en Excel. Als je de waarde wil weten van je huidige apps, dan werkt dit prima.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.