4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Bijdrager
    Eye-opener

Apps installeren op Iphone4 en Iphone4S….???

Kan iemand mij informeren naar het probleemloos installeren van Apps voor 2 Iphone’s ; Ik heb sinds een jaar de Iphone4 met de nodig gekochte
    apps, nu gaat mijn vrouw de Iphone4S binnenkort aanschaffen; kunnen we met 1 account probleemloos apps overzetten? en synchroniseren?
    alvast bedankt voor meedenken, Peter

Bijdrager
    madcat

Zolang je nog steeds hetzelfde appleID gebruikt kan je de gekochte applicaties gewoon blijven gebruiken.
    Wel is het verstandig om je oude iPhone wel eventjes opnieuwe van een schone firmware te voorzien.
    Daarna kan je gewoon jouw apple id gebruiken op de iphone 4, het enige nadeel is dat ze een extra wachtwoord moet onthouden om nieuwe apps te instaleren of bestaande apps te updaten

Geblokkeerd
    HereIsTom

Je kunt gewoon de nieuwe iPhone aansluiten en gebruiken onder hetzelfde account in iTunes.
    Vink dan ‘Beheer muziek en video’s handmatig’ aan, dan kun je zelf kiezen welke Apps, muziek, films e.d. op welke iPhone moet komen, zo kun je dan toch dezelfde Apps gebruiken, die je dan maar één keer hoeft aan te schaffen (of al hebt aangeschaft), maar je kan ook kiezen wat je wel en niet op iedere iPhone wilt;

Bijdrager
    JJmac

Gewoon met een Apple ID en Wachtwoord, heb hier 3 op 1 en gaat super, hij onthoud alles zelf, heb wel ieder iPhone een naam gegeven.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.