7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    Picazi

Apps in 1 huishouden meer gebruiken?

Beste OMT-ers
    Ik heb een iPhone en een mac en mijn vrouw idem; een (andere) iPhone en een (2e) Mac.
    Zij is geen App gebruiker maar ik wel en ik heb regelmatig apps gekocht in de App store.

Stel he, als ik nou een app koop en die staat ergens in iTunes-mappen in m’n library, als ik dat nou kopieer en bij haar in iTunes plak. Doet deze het dan bij haar?

Natuurlijk snap ik wel dat het misschien niet helemaal de bedoeling is maar ik ben gewoon benieuwd of het zou kunnen (grote kans dat ze de app nu al zelf heeft gekocht, en we zijn in gemeenschap van goederen getrouwd:-)

grtjes

Bijdrager
    thomth

Alleen met dezelfde Apple ID

Geblokkeerd
    Anoniem

Gaat niet werken. Gemeenschap van goederen of niet:-) Belooft u trouw al uw apps te delen tot de dood u scheidt is er ff niet bij..

Bijdrager
    thomth

Of met jailbreak en appsync

Bijdrager
    dddfnfjefefle

Dit werkt wel. Enige is dat je de computer van je vrouw moet machtigen om de apps te gebruiken, tot 5 computers is toegestaan.

Bijdrager
    applediver

gaat heel simpel zelfs, zelfs met tom tom etc..
    je logt via je iphone in in de app store met het acount van je vrouw en zo kan je de software terug downloaden eens je die eens gekocht hebt. alleen muziek gaat dat niet.
    als er updates komen moet je wel eens met beide accounts inloggen en zo update maar dat is alles en werkt perfect:)
    dan zit je niet met dat gedoe van aansluiten op je mac en proberen kopiĆ«ren etc…

Bijdrager
    Oppie
    mmmac op 29 augustus 2011

Gaat niet werken.

Wat is dat voor een BS antwoord?

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.