11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Q:
    Bijdrager
    thomasmuller

apps gekocht op ander email

Hey,

Ik heb op mijn gmail account een aantal apps gekocht via de “App Store” op mijn iPhone, maar nu heb ik pas een Me account geregistreerd en wilde ik wat updates gaan installeren voor deze gekochte apps. Maar dan zegt die dat ik niet de eigenaar ben en dat ik hem weer moet kopen, dat dacht ik dus niet!

Heeft iemand een idee of weet iemand het klantenservice nummer zodat ik contact kan opnemen met apple

Alvast bedankt!
    Thomas

Bijdrager
    Pieterr

Je kunt gewoon inloggen in de iTunes Store met het account waarmee je de Apps gekocht hebt. Dan kun je de updates downloaden.

Bijdrager
    thomasmuller

Ja dat is wel makkelijk gezocht maar je hebt gelijk. Maar dat is niet wat ik wil ik wil het gewoon op 1 email laten staan de andere wil ik totaal niet meer gebruiken.

Bijdrager
    falleri

Heb je al wel in iTunes in je account ingelogd en het email adres gewijzigd? Het zou kunnen dat dat nog verwerkt moet. Anders weet ik het zo ook niet.

Bijdrager
    thomasmuller

Ik kon mijn oude gmail niet wijzigen omdat ik automatisch met een me.com account al in de iTunes store ben geregistreerd. Anders had ik dat wel gedaan, maar is er geen support nummer zodat ik kan bellen ?

Bijdrager
    Pieterr
    Bijdrager
    iJoost

Je kunt je computer toch gewoon machtigen voor beide iTunes accounts? Lijkt me een kleine moeite om dat even te doen.

Bijdrager
    Pieterr
    ”iJoost”

Je kunt je computer toch gewoon machtigen voor beide iTunes accounts? Lijkt me een kleine moeite om dat even te doen.

Dat is genoeg om ze af te spelen cq te gebruiken. Om updates van Apps te downloaden dien je in te loggen onder het account waaronder je ze gekocht hebt.

Bijdrager
    iJoost

Ah… Dat wist ik niet.

Bijdrager
    Pieterr
    ”iJoost”

Ah… Dat wist ik niet.

Apple ziet het downloaden van updates van Apps als nieuwe “aankopen”. Je krijgt ook iedere keer weer een “aankoopbewijs” per email. En hiervoor moet je met een geldig iTunes account ingelogd zijn in de iTunes Store. Vervelend als je doorgaans gewend bent uit te loggen uit de Store om het “per ongeluk” doen van aankopen te voorkomen.

Bijdrager
    thomasmuller

Ja oke ik heb al gemaild maar niks terug gehad (week geleden), maar dus nog geen oplossing hiervoor:(

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.