14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
  • Q:

Bijdrager
    112dusty

Apps downloaden en/of updaten duurt lang IOS 9.3.2

Nadat ik mijn Iphone 6S Plus heb geupdate naar de nieuwste IOS 9.3.2 is het mij opgevallen dat het downloaden van nieuwe apps of het updaten van bestaande apps wel erg lang duurt. Voor een app als Twitter duurt het zeker wel 2 minuten.

Heeft nog iemand dit zelfde probleem? Ik heb het zowel met 4G als Wifi

mvg,

Michael

Bijdrager
    Niels

Ik heb hetzelfde op mijn iPhone 6S, iPad Air 2 en MBPretina. Ik ga zo even mijn DNS aanpassen om te kijken of dat het probleem veroorzaakt.

Bijdrager
    Roko

Hier ook sinds gisteren. Alle updates op iOS en OSX komen zeeeeeeer traag binnen. Ondanks dat Apple alles UP meld zie je toch een hele hoop meldingen op internet in de laatste 48 uur over trage update servers, ook Nederland is de klos als je de plaatjes mag geloven

http://allestoringen.nl/storing/apple-store

Bijdrager
    Niels

Ok, ik heb de volgende dingen geprobeerd op mijn iPhone:
    – harde herstart > geen resultaat
    – herstel netwerkinstellingen > opgelost!

Bijdrager
    112dusty

Heeft bij mij niet gewerkt helaas:(

Bijdrager
    iKweethetbeter

Zelfde probleem hier (iPhone SE, iPad 3)…

Bijdrager
    Roko

Ik vraag mij af of de mensen die last hebben van trage updates hun internet via KPN (of dochters) afnemen.

Bijdrager
    vuurvreter

Bij mij via wifi (Ziggo) opvallend dat dit na de update van deze week begon.

Bijdrager
    112dusty

Ja ik heb zowel thuis als abbo KPN maar voor de update nooit last van gehad.

Bijdrager
    Niels

Mobiel en thuis van KPN, maar zoals vermeld bij mij nu opgelost. Het vreemde is dat ik tijdens alle beta’s nergens last van had en pas bij de public release wel

Bijdrager
    Roko

Ik merk nu dat de updates weer met de normale snelheid binnenkomen, hopelijk blijft dat zo. Op wat fora las ik dat de traagheid waarschijnlijk kwam door de nieuwe versie van Garageband. Deze heeft nu voor het eerst Chinese instrumenten waardoor heel China deze app wilde hebben, dat was een beetje te veel van het goede.

Bijdrager
    Caszz

Nou hier werkt nog steeds voor geen meter. Staan al 8 updates open die maar niet willen downloaden. Erg irritant

Bijdrager
    koen

Je kunt apps ook updaten via iTunes op je Mac. En anders probeer je het morgen gewoon nog eens (y)

Bijdrager
    Caszz

Netwerkinstellingen resetten, werkte voor mij ook uiteindelijk

14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.