8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:

Bijdrager
    Marvel

Apps die niet updaten/synchroniseren met de Watch

Hoi,

Ik ben sinds anderhalve week in het bezit van een Watch en ben er heel tevreden over. Er zijn echter een paar apps die niet willen updaten/synchroniseren. Er blijft een cirkeltje van bolletjes (of een ander wachtdingetje) draaien. Het gaat om:

* NU.nl – nieuwsberichten verschijnen niet op de Watch
    * Tvgids (Pro) – er verschijnt geen lijst met programma’s, en het maakt niet uit welke versie van het programma ik op de iPhone heb ge├»nstalleerd

Dit is bijvoorbeeld wat ik zie bij TvGids.tv:

Deze app werkt wel, maar niet compleet:
    * Vidgets – het kompas werkt wel, maar verder niets, ik gebruik standaard de snelheidsmeter en de barometer, maar die geven dus niets weer (of 0).

Iemand enig idee wat er aan de hand is?
    Thnx!

Bijdrager
    Shmoo

– Apple Watch herstarten
    – Of de apps verwijderen en ze eens opnieuw erop zetten?

Dat soort dingen al eens geprobeerd?

Bijdrager
    Marvel

Yep, beide al meerdere keren geprobeerd. Van TVGids heb ik zelfs meerdere versies geprobeerd, er zijn er een stuk of vier, inclusief de ‘Pro’ versies (steeds verwijderd en een andere versie ge├»nstalleerd), en die geven allemaal ditzelfde resultaat. Best jammer, want vooral de tv-gids lijkt me nu een superhandige app voor de AW!

Bijdrager
    nnsa

Ik heb precies hetzelfde met deze apps. Ook alles al geprobeerd, zonder resultaat. TV gids inmiddels gewisseld voor Veronica Superguide (aanrader), die werkt wel prima.

Bijdrager
    Marvel

@nnsa: ik heb superguide ook geprobeerd, maar wanneer ik klik op een programma gebeurt er niks. Zou ik daar geen verder informatie moeten zien?

Bijdrager
    nnsa

Bij mij geen verdere informatie aanwezig, maar dat hoeft (van mij ) ook niet. Zender, programma en tijd is voldoende.

Bijdrager
    pim939

Bij mij werken deze apps ook niet. Waarschijnlijk dat het dus gewoon aan de apps licht en niet aan jouw applewatch.

Bijdrager
    Marvel

Thnx, ja dat had ik inmiddels ook al bedacht. Is het niet zo dat TVGids en Nu.nl zelfs van dezelfde ontwikkelaar zijn? Dat zou veel verklaren waarom beide apps het niet doen.

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.