5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    TinMachine

Apps actueel houden

Dames en heren, sinds kort heb ik een iPhone 5. Mijn verzameling apps heb ik wat laten verslonzen, maar ik wil het wel weer eens gaan oppakken. Hebben jullie idee├źn over een goede site met bruikbare info en goede recensies over nieuwe apps, actueel aanbod en eventueel een mailabonnement waarin interessante apps worden uitgelicht? Er zijn er al duizenden, maar ik weet echt niet meer wat kaf en koren is en met zo’n 800.000 apps is er vast heel veel goede software maar ook bagger. Helpt iemand me weer wat verder in de ongoing ontwikkelingen en weer verder dan alleen NU.nl? Bedankt!

Bijdrager
    verwijderd-profiel

De AppStore biedt toplijsten, top gratis, top betaald, App vd week etc. aan. Daar staat al veel moois tussen!

Bijdrager
    Stirf

Misschien deze?

Bijdrager
    Xcode

@TinMachine
    Volgens mij leg je de vinger precies op de zere plek, door de honderdduizenden apps in de App Store is het moeilijk om nou overzichtelijk iets te zoeken of om leuke apps te vinden. Toplijsten in verschillende categorie├źn helpen een klein beetje mee in het bieden van overzicht, maar bieden maar direct een overzicht van pak ’n beet de beste 200 apps van de App Store. Mooie uitdaging voor Apple.

Bijdrager
    GoeieDag

Je gaat toch geen apps zoeken om ‘blind’ te gebruiken, maar je zoekt een app bij een bepaalde functie of doel wat je voor ogen hebt?!
    Dus je wilt iets en gaat op zoek naar een bijbehorende App; heb je een (grote) keus, dan probeer je zelf uit welke het best bij je past, en/of googled naar andere ervaringen met deze apps.

Er zijn inderdaad ook sites die regelmatig goede tips geven, top 5 of top 10 lijstjes, aanraders van redacteuren, voor bepaalde doelen, etc
    O.a. de iPhoneclub ( http://www.iphoneclub.nl ) en PCMag, zoals hier: http://www.pcmag.com/article2/0,2817,2400520,00.asp

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.