7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    eelkevd

Applicaties iTunes store kunnen niet geïnstalleerd worden

Ik heb sinds een paar dagen een foutmelding als ik wat probeer te installeren of mijn applicaties op mijn 3G iPhone wil updaten. Zowel iTunes als de app store op de iPhone geven aan dat er updates beschikbaar zijn maar zodra ik ze ga installeren krijg ik een foutmelding: linkie, En kan ik dus niet meer verder.

Als ik dit op mijn iPhone probeer dan krijg ik een soortgelijke melding, Account lijkt goed, moet wachtwoord ingeven waarna het laden en installeren wordt van het icoontje. Hierna is t de melding: [code:1:336ce5cdd6]Programma kan niet worden gedownload.
    app kan worden gedownload als u opp uw computer inlogt op de iTunes Store.[/code:1:336ce5cdd6]

Ik heb dit zover ik weet sinds vrijdag ongeveer. Wat misschien meespeeld, geen idee, is dat ik dinsdag mijn ISP naam het aangepast van T-Mobile NL naar een zelf gemaakte naam met chinees karakter.

Bijdrager
    Sunneh
    ”eelkevd”

Ik heb sinds een paar dagen een foutmelding als ik wat probeer te installeren of mijn applicaties op mijn 3G iPhone wil updaten. Zowel iTunes als de app store op de iPhone geven aan dat er updates beschikbaar zijn maar zodra ik ze ga installeren krijg ik een foutmelding: linkie, En kan ik dus niet meer verder.

Als ik dit op mijn iPhone probeer dan krijg ik een soortgelijke melding, Account lijkt goed, moet wachtwoord ingeven waarna het laden en installeren wordt van het icoontje. Hierna is t de melding: [code:1:1304814ac3]Programma kan niet worden gedownload.
    app kan worden gedownload als u opp uw computer inlogt op de iTunes Store.[/code:1:1304814ac3]

Ik heb dit zover ik weet sinds vrijdag ongeveer. Wat misschien meespeeld, geen idee, is dat ik dinsdag mijn ISP naam het aangepast van T-Mobile NL naar een zelf gemaakte naam met chinees karakter.

Mischien een foute opmerking.. maar je iPhone heet “haxor” .. is hij niet gejailbreakt of iets anders?

Bijdrager
    eelkevd

Nee dat niet. dit plaatje vond ik van iemand anders die hetzelfde probleem omschreef maar dacht ik vraag het hier.

Mijn iPhone is legaal, niet gehackt of wat dan ook, met Tmobile erop.:P

Bijdrager
    Sunneh

In princiepe zal het niet uit mogen maken waar je precies download.. maar moet je username/password gewoon goed zijn. Ben je hiermee ingelogd?

Bijdrager
    eelkevd

Ik ben gewoon ingelogd onder mijn gewone accuont en het wachtwoord klopt ( want de updates laden wel). Het probleem zit denk ik ergens anders.

Bijdrager
    JorisG

Is mijn iPhone en bijhorende screenshot;) Mijn origineel bericht op iphoneclub:

Dag iedereen,

Sinds een week of 2 krijg ik als ik deze foutmelding huidige apps wil updaten via iTunes (laatste versie) naar mijn iPhone (2.1, geen jailbreak). iPhone / MBP reboot en ‘Zoeken naar beschikbare downloads’ veranderen niets aan mijn probleem, dus besloot ik om alle apps uit de store van mijn iPhone én van mijn MBP te gooien… Dit heb ik dus net gedaan, en als ik nu ‘Zoek naar beschikbare downloads’, krijg ik dit te zien… Maar zoals je ziet heb ik helemaal géén programma’s staan. Bij mijn aankoopgeschiedenis van de store staat wél alles wat ik gekocht/gedownload heb, maar toch wil hij ze niet opnieuw downloaden:?

Ik ben ten einde raad…

De naam van mijn iPhone sluit aan bij die van mijn MBP (Leetor ;))

Bijdrager
    eelkevd

ik heb het zelf toch opgelost!! :lol:

Apple’s eigen supportsite kon me toch helpen. Alle 3 de applicaties verwijderd en weer geinstalleerd, en hij werkt weer. Hopelijk voor jou ook Joris!

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.