3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Q:
    Bijdrager
    Joop Vos

Appleworks (standalone) installeren … [opgelost!]

Een nieuwe installatie van het OS uitgevoerd en nu blijkt alles erop te staan behalve Appleworks … !? Iemand een hint hoe ik Appleworks los kan installeren? Ik heb al op m’n andere comp gekeken of er een (appelworks).pkg bestaat, maar niets kunnen vinden. Graag hulp!

[edit]
    Helemaal vergeten dat je Appleworks gewoon ‘kaal’ van de ene comp naar de andere kan overhevelen … werkt gewoon … zonder wat voor een installatiescherm ook …:)

Bijdrager
    505

Kan het zo zijn dat op je Mac eerst 10.3 stond, daarna 10.4 erop hebt gezet. Toen dus alles opnieuw geinstalleerd (met wissen waarschijnlijk) en er ineens 10.4 erop gezet?

Dat was in ieder geval met mijn Mac mini aan de hand. Die kocht ik met 10.3, zette er 10.4 op, toen behield die de programma’s (Apple Works, Stuffit, Sherlock) maar toen ik 10.4 opnieuw installeerde (en dus niet upgrade vanaf 10.3) had ik die programma’s niet meer.

Wat heel logisch is. :wink:

Bijdrager
    Joop Vos

@505 > Nee, niet gedaan … gewoon niet ge├»nstalleerd … vreemd! Ook al geen aparte .pkg te vinden op installatie CD … !?

Maar goed ’t is opgelost … (zie boven!)

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.