7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:

Bijdrager
    yasser

AppleWatch Series 2 meet de snelheid niet tijden een workout.

Hallo,

Sinds een tijdje meet mijn AppleWatch de snelheid en afstand tijdens een work out niet meer (goed). Soms staan er gewoon streepjes en soms gewoon getallen die niet kunnen kloppen.

Weet iemand hoe dit komt en hoe het op te lossen is?

Bijdrager
    GoeieDag

Eerder deed ie dat wel dan, bij dezelfde workout?

Welke workout is het?  Spinnen? Of buiten fietsen?

Bijdrager
    yasser

Eerder deet hij het prima. Het gaat om buiten fietsen

• Deze reactie is gewijzigd 3 maanden geleden door  yasser.

Bijdrager
    GoeieDag

Je weet zeker dat het een ‘series 2’ AW is? Want als het een eerder model is heb je een paired iPhone nodig voor de positiebepaling, en dus ook voor de snelheid.

Bijdrager
    yasser

Ja hoor zeer zeker, Het is een series 2 Nike edition

Bijdrager
    Shmoo

Snelheid doet de versie 1 ook bereken, tenminste wanneer je hem ooit een keer hebt gebruikt met je iPhone.

Ik denk dat TS de Watch te los heeft zitten op zijn pols. Als ik ga sporten dan doe ik ‘m altijd een standje korter zetten zodat die ook echt strak om de pols zit. Zodra er licht onder het horloge komt gaat ‘ie gek doen, bij normaal dagelijks gebruik merk je daar niet zoveel van maar wanneer je gaat sporten is dat veel gevoeliger.

En als dat niet werkt zal de enige mogelijkheid zijn om het opnieuw in te stellen. Resetten en opnieuw koppelen.

Bijdrager
    yasser

Volgens mij is er een probleem met de GPS in de watch. Als ik ga lopen en na de work out de kaart bekijk is die helemaal niet volledig. Terwijl dit vroeger wel het geval was.

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.