5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    Sylvester

AppleTV youtube geschiedenis werkt niet

Ik heb hier een ATV2 (Untethered jailbreak Seas0nPass, ATV flash)
    Ik heb al van in het begin een probleem met de geschiedenis van Youtube.
    Alle zoekopdrachten die ik dezelfde dag heb gedaan, werken de ganse dag.
    Maar de dag erop (ik denk als de ATV spanningsloos is geweest denk ik), meldt hij bij elk item in de youtube geschiedenis dat hij het filmpje niet kan vinden : “Er heeft zich een fout voorgedaan met het laden van dit materiaal. Probeer later opnieuw.”
    Alle andere dingen werken, zoals de geschiedenis van bekeken films, is wél ok.

Heeft iemand dezelfde ervaringen? Ligt dat misschien aan die jailbreak?

Alvast dank.

Bijdrager
    iKweethetbeter

Hier dezelfde setup. Ik ken het probleem niet, maar mijn ATV2 staat dan ook altijd onder stroom.

Ik kijk af en toe YouTube, maar ik kijk dagelijks met de MediaPlayer. En als ik halverwege een film ben gestopt, ga ik de dag erop verder door de film uit de geschiedenis aan te klikken, hetzelfde wat jij doet met je YouTube filmpjes. Dat werkt altijd.

Een andere mogelijkheid is dat de filmpjes die jij bekeken hebt verplaatst zijn.

Bijdrager
    nk22

Waarschijnlijk ligt het aan de jailbreak. En iKweethetbeter,

Een andere mogelijkheid is dat de filmpjes die jij bekeken hebt verplaatst zijn.

Dat zou eigenlijk ook kunnen

Bijdrager
    Sylvester

Onze zoon (gehandicapt) kijkt ontzettend veel Youtube filmpjes.
    Dan staat er in de geschiedenis een lijst van 50 en meer filmpjes. Het zou toevallig zijn dat die alle 50 elke dag verplaatst worden. Dus ik neem aan dat dit het probleem niet is.

Het probleem van de geschiedenis heb ik niet met films.

Misschien dat iemand met dezelfde setup dat eens kan proberen. Stroom uittrekken, en de dag erop nog eens de geschiedenis van Youtube testen.
    Alvast dank.

Bijdrager
    iKweethetbeter

Een ATV die niet aan staat, maar wel aan de stroom, verbruikt minder dan een beltrafo. Probeer het eens door je ATV aangesloten te laten!

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.