11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Q:
    Bijdrager
    lord anubis

Appletv en Disney+ – geluid van laatst geziene serie door huidige film

Beste,

Sinds enkele dagen hebben we last van dat zo gauw we de Disney+ app aan zetten de het geluid horen van de vorig bekeken film of serie horen. Zelfs als we een nieuwe aflevering of film kiezen blijft het geluid van de oude er door komen. Moeten dan de AppleTV herstarten om het kwijt te zijn.

Iemand ook dit gedoe? Is er een tip om dit te voorkomen?

Bijdrager
    Moi

Wellicht een de Apple TV herstellen via het menu?

Sleutelbeheerder
    Night

Ik vermoed heel stilletjes dat het vooral aan de Disney app zelf ligt. Ook in de iOS app zijn er namelijk geregeld sprake van audio problemen.

Bijdrager
    lord anubis

Balen dus. Heb AppleTV gereset en opnieuw mijn instellingen ingesteld, maar zelfde gedoe. Net of de film op pauze gaat en daarna na terug selecteren verder speelt. Gebeurt zelfs voordat ik of iemand inlogt ( account keuze scherm ).

Sleutelbeheerder
    Night

Heb je ook al eens de Disney+ app verwijderd en opnieuw geïnstalleerd?

Bijdrager
    Buzz

Heb dit ook gehad. Een paar dagen terug heb ik de Apple TV compleet naar fabrieksinstellingen hersteld, en sindsdien is het niet meer voorgekomen. Maar het lijkt me duidelijk dat het een bug is in de software die wel weer terug zal komen, tenzij de software door Disney en/of Apple ge-update wordt.

Bijdrager
    lord anubis

@Buzz, toevallig is het sinds gisteren ochtend niet meer voor gekomen. Zal het aankijken en als het weer gebeurt dan idd alles even naar fabrieksinstellingen zetten. Misschien tussentijds een update er overheen?

@Night
    , zal gebeuren als ik alles reset. Weghalen had ik al eens gedaan, maar het onthield wel de instellingen en dat had ik eigenlijk niet verwacht. Tja, een voordeel kan een nadeel zijn en visa versa.

i.i.g bedankt

LA

Bijdrager
    lord anubis

Lekker, het is weer terug.

Het lijkt erop dat het alleen gebeurt als je switcht naar een andere programma dan uit zet en dan weer naar disney+ gaat.

Bijdrager
    SvS

Vreemd verhaal. Wat als je Disney App geforceerd afsluit en dan pas naar netflix oid gaat?
    Ik zou in de recensies vermelden (in het Engels uiteraard) van Disney app. Wie weet letten ze erop.

Bijdrager
    Brombeer

The ghost from christmas past?

Bijdrager
    lord anubis

@Brombeer, Denk gewoon Tron van Walt Disney in the bitjes. Denk dat deze mij byte. Zei misschien te luid, “Mijn God, gelukkig dat ik dat spel nooit gespeeld hebt”.Heb het nooit afgekeken dus misschien zijn ze een beetje pissig en rijden ze nog steeds rond.

@SvS
    , zelfde verhaal, na een keer weer het zelfde gedoe.

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.