7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    Drukker

AppleTv + Boxee + Uitzendinggemist

Heeft iemand deze combinatie al werkend gekregen: AppleTv + Boxee + Uitzendinggemist?

Bijdrager
    Finish

Ik zou ook graag een mkv bestandje of iets anders willen afspelen maar weet ook niet hoe dat moet.

Bijdrager
    wbph

jazeker…al bekijk ik uitzending gemist via xbmc.
    Het moet volgens mij mogelijk zijn om de xot-uzg ook in boxee te krijgen maar ik moet zeggen dat ik daar nog nooit de moeite voor heb genomen…

het afspelen van mkv files kan door de mplayer of perian te installeren. MKV is echter vaak voor HD, dit trekt de ATV behoorlijk slecht.

Bijdrager
    Drukker

ok… ik ben aan het stoeien geweest met het xot-uzg bestand(en), ik heb diverse mappen op de AppleTv geprobeerd, maar kom niet verder dan een mooi ‘icoon’ op de AppleTv. Ik kijk nu wel films draadloos via een aan mijn Airport gekoppelde harde-schijf. Inderdaad .mkv bestanden dan geeft de AppleTV het na een paar minuten op; het geluid gaat dan stotteren en loopt niet synchroon meer. Ik heb geen ervaring met rechtstreeks aan mijn AppleTv gekoppelde harde-schijven. Maar draadloos met ‘normale’ films gaat het uitstekend en Boxee zoekt e.v.t. beschikbare subs er bij :-).

Bijdrager
    johvdbroek

Boxee vindt ik niet lekker werken de meeste films zijn vanuit nederland niet toegangelijk zoals HULU.

Bijdrager
    superluuk

ik heb xot utg met boxee “werkend” uitzending gemist werkt wel maar rtl enzo werken niet :/

Bijdrager
    Drukker

superluuk…. maar waar heb je de bestanden weggezet (in welke map(pen)op je AppletV?

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.