5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    iHansD

AppleTV 1 gen.

Mijn appleTV rijgt ineens kuren. Hij blijft vaak opstarten, krijg melding dat de ethernetverbinding problemen geeft terwijl ik draadloos werk en als ik een film afspeel (eigen of youtube) is het beeld niet te herkennen. Ook tijdens de opstart veel spikkels in beeld en regelmatig flitst er even een groen of oranje scherm.
    Als ik in het menu ben ook allerlei strepen en flitsen.
    Alles al gereset, en opnieuw geinstaleerd maar zonder resultaat.
    Afgelopen zomer een HDMI kabel van 80 euro ertussengehangen en dat werkte prima. Het lijkt me niet dat zo’n kabel het uit zichzelf begeeft.
    iemand sugesties???
    bvd
    iHansD

Bijdrager
    KarelWillem

Een HDMI-kabel van 80 euro?? Lol, je bent maf.

Ik heb er hier één van 2,50 euro van de Action aan de Apple TV.

Of heb je je Apple TV 25 meter van je TV afstaan, dat je zo’n dure kabel nodig hebt?

Dus wellicht even naar de Action en een nieuwe kabel proberen?

Bijdrager
    iHansD

heb ik ook altijd gedacht, maar het eerste jaar zoveel problemen gehad en met de dure kabel was het opgelost. Heb nu al diverse andere kabels geprobeerd maar het probleem blijft hetzelfde dus aan de kabel zal het niet liggen

Bijdrager
    ChrisMax

Hoe oud is het ‘beestje’ als ik vragen mag? Ik zou toch even wat verschillende HDMI kabels proberen en kijken wat er veranderd..

Bijdrager
    KarelWillem
    ChrisMax op 09 november 2010

…. Ik zou toch even wat verschillende HDMI kabels proberen en kijken wat er veranderd..

Kijk vlak boven je wat hij heeft gedaan.:wink:

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.