14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
  • Q:
    Bijdrager
    Dries

AppleTV 1 en HDMI

Sinds kort heb ik UPC digitale televisie die gebruik maakt van de enige HDMI-poort die m’n Sony Bravia rijk is. Is er een manier om toch de AppleTV te gebruiken met bijvoorbeeld zoiets?

Bijdrager
    Pieterr

Volgens de website wel.:wink:

Thor 2 Way Automatic HDMI Splitter
    .
    Price: £49.00 / Euro53.90 (Including VAT at 17.5%)
    .
    The Thor HDMI splitter unit is a superb idea for anyone who needs an extra HDMI socket on their TV but does not want to spend a fortune or have another box sat under the TV.

Bijdrager
    kj.web

er zijn goedkopere op dealextreme.com

Bijdrager
    RalphvRoekel

hmmm, ik zou het niet kopen bij dealextreme als ik jou was.

Bijdrager
    xionix
    RalphvRoekel op 06 september 2010

hmmm, ik zou het niet kopen bij dealextreme als ik jou was.

hoezo niet is er wat mis met die site dan?

Bijdrager
    Dries

Maar hoe ‘weet’ mijn Sony tv dan of ik de apple tv of tv via UPC wil gebruiken?

Bijdrager
    eiko

Volgens mij zit er een knopje in het midden om tussen de aparaten te schakelen

Bijdrager
    BasiX
    andries op 06 september 2010

Maar hoe \’weet\’ mijn Sony tv dan of ik de apple tv of tv via UPC wil gebruiken?

Een van beide uitzetten…

Bijdrager
    RalphvRoekel

ik heb niet zo’n goede ervaring met dealextreme, die verkopen namelijk veel zooi.

Bijdrager
    k-the-ripper

als de tv nog over een componentaansluiting beschikt kun je overwegen om die voor de AppleTV te gaan gebruiken.

Bijdrager
    MacBlade

bij de mediamarkt zijn diverse Hdmi splitters te koop.
    Ik heb er een van Vivanco gehad en die werkte uitstekend.
    (Heb inmiddels een tv met 4 hdmi poorten dus heb hem niet meer nodig)

Bijdrager
    Trat
    k-the-ripper op 06 september 2010

als de tv nog over een componentaansluiting beschikt kun je overwegen om die voor de AppleTV te gaan gebruiken.

Moet je wel je geluid gaan missen… Tenzij je een externe versterker hebt waar je de AppleTV middels toslink op aan kunt sluiten…

Bijdrager
    Pieterr

Nee hoor. Je hebt alleen (naast de YPbPr componentkabel) ook nog een audiokabeltje (LR) naar je TV nodig. Iedere ”HD Ready” TV moet dit kunnen.

Bijdrager
    macpro

@Pieterr: maar dan kom je niet verder dan Dolby ProLogic geluid. Via de toslink kun je digitaal geluid aan de TV/audioset aanbieden, mits je dat natuurlijk in je video bestanden hebt zitten.

14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.