8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:

Bijdrager
    Mmmarco

Appletje i op prog. icoontje?

What’s this?
    Op Adobe Photoshop kan ik dmv Appletje i het geheugen aanpassen. Maar niet meer bij Adobe Illu 10. Da’s vreemd.

Ik wil het aanpassen omdat het openen van veel (grote) DXF’s van een architectenbureau in illu 10 niet of heeel langzaam gaat. Als ik dezelfde DXF open met classic aan en illu 9 gaat het zeker 4 keer sneller. Dat zou toch niet moeten?

Of kent iemand van jullie nog een OSX versie van DXF to Illu? Op versiontracker kom je EXDXF tegen. Moet m nog ff proberen.

Bijdrager
    Jan-Willem

In osx kan je het geheugen van programma’s niet meer aanpassen, want dat doet het systeem zelf…

Bijdrager
    Jan-Willem

Oeps ik zie dat die optie wel bij dat programmatje zit. Ik denk dat je dan kan aangeven hoeveel geheugen het programma krijgt als je hem in Classic opent (het is een carbon progie)

Bijdrager
    Mmmarco

Doet OSX dat zelf? Das tof. Kan idd met classic te maken hebben. Alleen illustrator 10 en photoshop 7 draaien allebei ook op classic….

En illu 9 9 -classic-is sneller dan illu 10 OSX..?:(

Bijdrager
    Jan-Willem

Ik denk dat ie het in X sneller doet dan in 9, want in 9 is het een soort simulatie( net als alles wat je in bv virtual PC doet ook heel sloom gaat)

Bijdrager
    Mmmarco

Ja dat zou je zeggen, maar dat is niet zo. Illu 10 is veel trager in het openen van complexe dxf’s. Soms krijgt ie ze NIET open. Illu 9 dan weer wel. Vreemd he?

Bijdrager
    Castor

Het zou niet zo moeten zijn, iig. Maar je hebt het probleem van Adobe met de overstap naar X gevonden. Nu was AI nog een redelijk ‘vroege’ applicatie, dus verwacht een verbetering op dit vlak in de volgende versie. Die is geloof ik net uit het alpha stadium…

Bijdrager
    Mmmarco

we wachten rustig af.

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.