1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
  • Q:
    Bijdrager
    dj bazzie wazzie

[applescript studio] aan een text view text toevoegen

Hallo,

Weet iemand hoe ik text kan toevoegen aan een text view. Ik bedoel niet het commando:
    [code:1:1daf93ed50]set contents of text view "log" of scroll view "log" of window "main" to contents of text view "log" of scroll view "log" of window "main" & theExtraTextDieErBijMoet[/code:1:1daf93ed50]

Ik ben een programma aan het maken wat na het kopieren van een dvd de md5 controleert van de bron en het doel voor alleen de belangrijke bestanden. alleen bestanden van een bepaald mimi-type moeten goed gegaan zijn bij het kopieren. .DS_Store, .hidden etc… zijn niet belangrijke bestanden en worden daarom ook niet gecontroleerd. Het programma was al klaar alleen zonder log.
    vaak was een kopie met de foutmelding dat het fout was toch vaak goed. Nu moet in het log (text view) alleen de fouten rood gekleurd zijn, de waarschuwing geel, succesvol groen en berichten zwart. Alleen wanneer ik het commando dat ik hier heb gepost en dus niet wil hebben worden alle gewoon weer zwart (eerste karakter in de log is zwart) dit is ook wel te verklaren omdat ik gewoon de hele text view leeg maak en nieuwe string erin plaats. Nu zoek ik naar een commando dat ik text toevoeg aan de text view zodat de opmaak die er al staat blijft bestaan.

groetjes

1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.