7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:

Bijdrager
    PepijnW

AppleScript Editor AutoClicker

Beste mensen,

Ik heb een autoclicker nodig en voor Mac zijn programma’s daarvoor nogal moeilijk te vinden. Het kan blijkbaar ook in het programma AppleScript Editor. Aangezien ik geen held ben met dit soort dingen zoek ik op internet en vond ik een script:

on idle
    tell application “System Events”
    key code 87 — no. 5 on numeric keypad
    end tell
    return 10
    end idle

Mouse keys aanzetten en dan zou het moeten werken, maar dat werkt dus niet.. Ik moet het programma opslaan als ‘Stay open’, maar deze optie heb ik niet. Misschien komt het er ook door dat de key code niet goed is? Ik kwam erachter dat de ‘i’ de linkermuis klik is als ik de Mouse Keys aan heb en dat is key code 34 volgens de App ‘Key Codes’. Kan iemand mij verder helpen met dit script, zodat ik een werkende autoclicker heb?

Met vriendelijke groet.

Bijdrager
    iMad

Misschien een domme vraag, heb je al via Google gezocht op: autoclicker mac ?

Bijdrager
    PepijnW

Enige werkende was die van murgaa, maar dat was een trail.

Bijdrager
    Shmoo

Wat doet een autoclicker eigenlijk – automatisch clicken maar waar heb je dat voor nodig of is dat een domme vraag ?

Bijdrager
    Jakko Westerbeke

Controversial usage” misschien?

Bijdrager
    Verwijder

Wat je volgens mij met het AppleScript moet doen is:
    Plak in AppleScript Editor
    Compile of Compileer (knop in toolbar). Als je nu een melding krijgt is het script niet helemaal juist.
    Bewaar als “Application” of “Programma”, zet hierbij “Stay Open” of “Niet sluiten” aan.
    Je hebt nu een programmaatje, start het en het klikt om de 10 seconden.

Bijdrager
    verwijderd-profiel

Dit haalt mijn RuneScape herinneringen weer op.:lol:

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.