4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Bijdrager
    defender90

Applescript?

Ik ben op zoek naar een script om vanuit filemaker een veld (telefoonnummer) te kopieeren en te plakken in een ander programma (BluePhoneElite) Het zal waarschijnlijk met AppleScript moeten omdat de gegevens vanuit Filemaker via de Finder naar BluePhoneElite. Ik ben al aan het zoeken geweest, maar zie door de bomen het bos niet meer. Wie kan me op het goede spoor zetten?

Bijdrager
    hansenonline

op deze plek staat een uitleg hoe je contact maakt met een filemaker 5.5 database en dan content kan veranderen. hiermee zal je al een beter inzicht in krijgen in applescript i.s.m. filemaker.

daan.

Bijdrager
    junkiesxl

Wsl offtopic maar toch een poging waard.

Wat ben je precies van plan ? Is dit gewoon om de teefoonnummers in je GSM te krijgen ? Is het dan niet makkelijker om je FMdatabese te exporteren en deze te importeren in je Adresboek. Deze kan dmv Bluetooth ook je GSM synchroniseren met je mac.

Bijdrager
    defender90
    ”junkiesxl”

Wat ben je precies van plan ? Is dit gewoon om de teefoonnummers in je GSM te krijgen ? Is het dan niet makkelijker om je FMdatabese te exporteren en deze te importeren in je Adresboek. Deze kan dmv Bluetooth ook je GSM synchroniseren met je mac.

Nee, dat synchroniseren werkt prima via bluetooth en iSync:-)
    Ik ben bezig met een interface, gebaseerd op filemaker, om via een touchscreen te bellen.

Inmiddeld heb ik bericht van de ontwikkelaar van BluePhonElite dat er gewerkt wordt aan Applescript ondersteuning. Op dit moment gaat het dus nog niet lukken.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.