8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    LEXY

Apple’s nieuwe motto: Schoonheid zit van binnen…

…en helaas niet meer van buiten.
    Kom op Jonathan Ive, een notebook is geen mens dus maak die buitenkant eens gauw minstens net zo mooi als die binnenkant!!!
    Want die binnenkant zien alleen de reparateurs…:lol:

Bijdrager
    Powerfull

Kom op Jonathan Ive, een notebook is geen mens dus maak die buitenkant eens gauw minstens net zo mooi als die binnenkant!!!

Want mensen zijn ook zwart?

Bijdrager
    madcat

ach toen de imac eerst uitkwam dacht ik eerst ook van “hmmz even wennen”, maar het het nu al een jaar voor me staan en vind het erg mooi. De zwarte rand maakt juist de kleuren mooier omdat je niet wordt afgeleid.
    Hetzelfd zal wel gelden voor de macbook (pro)

Bijdrager
    joasdekker

Ik vind het erg jammer.
    De vorm vind ik mooi, maar de zwarte kleuren had ik heel graag niet zwart, maar dezelvde kleur als de rest gehad.
    Bovendien vind ik hoewel ik dik tevreden ben over het toetsenbord van mijn macbook die van mijn PowerBook nog steeds superieur.

Bijdrager
    sypie

Je hoeft ‘em natuurlijk ook niet te kopen…

Bijdrager
    LEXY

Dat gaat ook gebeuren. Dit duffe model tezamen met recessie/crisis. “Zeg maar dag Apple met je mooie momentum stijgende lijn!!!”

Bijdrager
    Helmert

Ik vind het wel grappig dat iedereen zo ontzettend conservatief reageerd! Toen de nieuwe iMac kwam: “de oude was veel mooier!!” nu de nieuwe MacBook (pro): “oude was/is veel mooier!”

Wen er gewoon eens aan dat design veranderd en dat niet in lengte van jaren producten hetzelfde blijven!

Bijdrager
    Nelis Infra

Volgens mij heet Apple dit juist heel goed bekeken. Om een merk ‘hip’ te houden, dien je de looks ook te drurven kunnen veranderen. Ik denk dat Apple hiermee een hele slimme zet heeft gedaan, want het verschil tussen een ‘oude’ en een ‘nieuwe’ mac wordt heel duidelijk. We weten allemaal hoe de echte fans zijn, enkel het nieuwste van het nieuwste is goed genoeg:)

Ach, ik weet het ook niet… ik vind de nieuwe modellen werkelijk waar de mooiste notebooks die ik ooit heb gezien. Op de iBook G4 14 inch na natuurlijk;)

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.