12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Q:
    Bijdrager
    themacs

Apple’s keynote presentatie: welke software

Hello,

Persoonlijk vind ik de Keynote presentaties van Steve er altijd heel gelikt uitzien… veel beter (professioneler) dan de vele slides op PCs die ik al heb gezien van Powerpoint presentaties.

Weet iemand met welk softwarepakket dit gedaan is?
    Ik heb gezocht met de zoekfunctie, maar niks gevonden (tja zoeken op Keynote geeft eerder andere resultaten).

Thx
    and may the :apple: be with you!

Bijdrager
    lowfi

Keynote

Of is dit een strik vraag?

Bijdrager
    TijhofGraphics

Keynote, zit standaart als Trial op je Mac(als je Tiger hebt) en is onderdeel van iWorks ’06*

Is een pakket met meerdere programma’s net als iLive en Final Cut Studio – Adobe CS [size=9:ca14cf1854] – Microsoft Office…[/size:ca14cf1854]

Bijdrager
    themacs

Jawadde is dat ├ęcht? Het was geen strikvraag hoor. Ik ga het direct eens opzoeken, geen haar op men kop had daar aan gedacht.

Inactief
    Anoniem

Dank dat je me zo hard hebt laten lachen!:P

-> http://www.apple.com/iwork/keynote/

Bijdrager
    themacs

Graag gedaan!:lol:

Nu constateer ik wel dat men trial over is… ben nog maar ne switcher sinds maart, Apple blijft me verbazen. Alvast bedankt voor de snelle reacties.

Valt zo’n Keynote presentatie af te spelen onder (Windows) Powerpoint (wat ze op het werk gebruiken)?

Inactief
    Anoniem
    ”themacs”

Valt zo’n Keynote presentatie af te spelen onder (Windows) Powerpoint (wat ze op het werk gebruiken)?

Yep, je kunt ze exporteren naar Powerpoint.

Bijdrager
    TijhofGraphics

Ja, maar volgens mij heb je dan wel minder mooie overloopjes, effecten en uiterlijk.
    Je kunt het natuurlijk ook exportere naar jpegjes, maar het leuke aan een keynote bestand zelf is natuurlijk de mogelijkheden de animaties, en een jpeg of powerpoint heeft dit gewoon minder (mooi)

Bijdrager
    PietjePuk

In principe kan je ze exporteren maar in de praktijk is dit altijd belabberd, overgangen zijn er niet, er treden problemen met fotos op en de manier waarop ze ingebouwd zijn, problemen met layers enz enz.

Gelukkig kan je nog exporteren naar veel andere formaten.

Bijdrager
    Brainiac
    ”lowfi”

Of is dit een strik vraag?

Haha! :lol:

OT: Je kan inderdaad gewoon exportereren naar bvb QuickTime.:)

Bijdrager
    MoNdO GeNeRaToR

Totally not on topic:

Vandaag nog een presentatie gegeven met keynote voor zo’n 180 man. Keileuk programma! 8)

Me still high.
    :lol:

Bijdrager
    Macs

Op school geef ik ook altijd keynote-alike presentaties… eerst keynote presentatie maken, exporteren naar afbeeldingen, op iPod zetten, met apple remote en dock op beamer aansluiten en weg is Macs Jobs! Kreeg onlangs zelfs nog het compliment dat ik juist ‘diene gast van apple’ ben als ik een presentatie geef… ben daar toch trots op 8)

12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.