9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:

Bijdrager
    Alexander Henket

ApplePay komt er dus voorlopig niet?

Rabobank over Apple Pay: ‘Apple vraagt teveel’
    nou lekker dan. Voorlopig hebben we daar dan maar mee te iDealen

Bijdrager
    TheBigZ

Ik mis het niet.:-)

Bijdrager
    Alexander Henket

Ik mis het online ook niet. Daar werkt iDeal net te goed voor en voor de rest creditcard. Offline zit ik met allerlei pasjes die ik liever zou consolideren in mijn telefoon. ApplePay is daar een onderdeel van. De volgende stappen zijn vervanging van deurpasjes, kentekenbewijs, OV-pas, rijbewijs, bonuskaarten etc. (Bijna) allemaal dingen waarvan de streepjescode en magneetstrip (creditcard net vervangen) langzaam vervaagt tot niveau onleesbaar. En bovendien allemaal plastic soep.

Bijdrager
    JoopJoopJoop

Niemand weet wanneer en of het hier komt….

Bijdrager
    Shmoo

Het schuurt altijd zo lekker wanneer blogs/fansites zich gaan gedragen als journalisten.

Bijdrager
    Cest Mac

Misschien is het een idee een online petitie te starten richting Apple voor Apple Pay. Het is toch echt van de zotte dat Apple gewoon niet de klanten in Nederland serieus neemt. Te schandalig voor woorden. Het ligt niet aan de banken!

Bijdrager
    RobinJans

Apple Pay is toch echt wel heel gemakkelijk hoor. Je haalt in de supermarkt even je Watch langs de scanner en je kan weer door.

Ik heb het zelf via N26 en haal vrijwel zelden nog mijn bankpas te voorschijn. N26 heeft trouwens een gratis instap-pakket waar Apple Pay ook mee wordt ondersteund.. Het lijkt me dat het allemaal wel kan, maar dan moeten de banken en Apple allebei wat toegeven en ik denk dat onze banken dat het liefst zo lang mogelijk uitstellen.

Mocht Apple Pay er komen dan moet de NS trouwens ook actie gaan ondernemen. Ik stond bij Rdam CS gisteren voor een dichte poort omdat het scannen van de barcode in de NS app heel de tijd mijn Apple pay tevoorschijn toverde door de chip in de uitcheckpalen..

• Deze reactie is gewijzigd 4 weken, 1 dag geleden door  RobinJans.

Bijdrager
    Peli

<p class=”cite”>Alexander Henket op 21 april 2019 om 10:06</p>
    Ik mis het online ook niet. Daar werkt iDeal net te goed voor en voor de rest creditcard.

iDeal? Je overleveren aan de grillen en grollen van de ontvanger zonder een eenvoudige en klant centraal stellende dienst? Kom op zeg. Drie werf bah voor de Nederlandse banken die de klant niet centraal stellen en alleen eigen winstoptimalisatie nastreven. Hoera voor N26 en Bunq!

Moderator
    Poezenbeest

https://www.iculture.nl/nieuws/apple-pay-nederland-aankondiging/

Dus wel…

En waarom lees ik dit niet het eerst op OMT?

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.