7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    FRANKSLUIS

AppleMusic

Ik luister veel naar AppleMusic. (ong.4000 nummers in mijn muziekbibliotheek). Ik wil dat graag delen met mijn echtgenote. Zij heeft een ander Apple-Account, maar hebben wel ‘Gezinsdeling’. Nu kan zij mijn muzieklijst niet op haar iPhone krijgen. Wat doe ik (wij) verkeerd en hoe los ik dat op.

Bijdrager
    McPim

Volgens mij moet je dan eerst je abonnement wijzigen in een gezinsabonnement en dat is duurder. Daarna kun je je gezinsleden uitnodigen. Zie hier onder ‘Uw abonnement opzeggen of wijzigen’:

https://support.apple.com/nl-nl/HT204939

Bijdrager
    Shmoo

Abonnementen vallen niet standaard onder gezinsdeling voorwaarde in de App Store. Dan zal je idd. een familie abonnement moeten nemen.

Bijdrager
    FRANKSLUIS

Heb mijn abonnement gewijzigd naar Familieabonnement en de iCloud opslag naar boven bijgesteld tot 200Gb. Alles is uitgenodigd en terug bevestigd. Lokatie kunnen we wel delen.

• Deze reactie is gewijzigd 2 weken, 1 dag geleden door FRANKSLUIS.
    Bijdrager
    McPim

Ze heeft haar eigen bibliotheek uiteraard..

https://www.imore.com/apple-music-family-sharing-fix

Does everyone get a separate account for their tastes, likes, dislikes, and playlists?
    Yep! No one’s music mixes and everyone has their own separate iCloud Music Library, tied to their Apple ID. You can share playlists by clicking the Share button on a playlist and sending your family member the link, but otherwise, your music is separate.

Do my family members automatically get my iCloud Music Library, iTunes Match library, or my purchased content in their library?
    As mentioned above, nope. Both the iCloud Music Library and iTunes Match are linked to an Apple ID, so your family members can’t get access to your content. You can, however, download purchased content from iTunes’s Purchased screen.

Bijdrager
    SvS

Playlists kun je delen, toch? Op rood bolletje met 3 witte stippen klikken en dan Deel. Of heb ik mis?

Of bij Instellingen / Muziek Uitloggen en vervolgens inloggen op jouw account. Maar dat lijkt mij niet zo heel erg gewenst voor haarzelf?

Bijdrager
    McPim

SvS op 21 november 2019 om 08:39
    Playlists kun je delen, toch?

Ja, dat stond er al.

McPim op 20 november 2019 om 20:34
    You can share playlists by clicking the Share button on a playlist and sending your family member the link.

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.