6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    Tomovich

AppleMobileDeviceHelper.00.log

Hallo

Ik heb m’n iPad eens teruggezet naar de fabrieksinstellingen en wanneer ik de backup files aan het doorzoeken was, kwam ik het bestand “AppleMobileDeviceHelper.00.log” tegen. Zoals je kan zien staat er nogal vaak “Could not connect to attached device” in. Ik heb nochtans geen enkele melding gekregen wanneer ik de iPad aan m’n iMac koppel.

Dit bestand staat onder: /Users/USERNAME/Library/Logs/DeviceLink, kan er eens iemand kijken indien deze “foutmeldingen” ook bij hem/zij vermeld staan? En wat wil de laatste (onderste) melding zeggen?

Overigens heb ik gisteren nog in bed wat op de iPad gewerkt maar ben ik in slaap gevallen op het scherm van m’n iPad. Ik neem aan dat deze wel tegen dit “stootje” kan?

Bedankt!

Bijdrager
    JaNiintendo

Overigens heb ik gisteren nog in bed wat op de iPad gewerkt maar ben ik in slaap gevallen op het scherm van m’n iPad. Ik neem aan dat deze wel tegen dit “stootje” kan?

Jawel. Doet hij het nog? En is ie nog helemaal intact?:razz:

Bijdrager
    Tomovich

Hij werkt nog maar misschien dat er “onzichtbare” schade is door de druk die er op werd uitgeoefend.

Bijdrager
    Pieterr

Je hebt in ieder geval het goede humeur van je iPad danig verpest. Dat kun je goedmaken door h’m eens flink over z’n bol te aaien.

Bijdrager
    JaNiintendo

Ik heb zonet ook even gekeken, ik heb hetzelfde met de iPod 4G. Niks aan de hand waarschijnlijk.

Bijdrager
    Tomovich

Bedankt om na te zien JaNiintendo!

Ik vermoed ook dat het slechts in m’n hoofd zit. Het humeur van de iPad heb ik er terug bovenop geholpen.:lol:

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.