3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Q:
    Bijdrager
    e.abrahamse

AppleID kapot?!?

Sinds deze week is het niet meer mogelijk om via enig iOS en OSX apparaat met mijn gebruikelijke AppleID in te loggen op de iTunes- en App Store. Je kunt je voorstellen dat dit zeer lastig is wanneer er vele iOS5 updates uitkomen.

Ik heb nu al vele malen mijn wachtwoord aangepast, mijn account proberen te beheren, nieuw AppleID aangemaakt, etc. Ik ben nu enigszins radeloos omdat alles wat ik kan verzinnen tot niets leidt. Steeds krijg ik dezelfde mededeling dat mijn Apple ID niet werkt omdat mijn al jaren in gebruik zijnde emailadres via een ander Apple ID is geverifieerd. Ik kan deze mail ook nergens terugvinden. Wie kan mij helpen?

Bijdrager
    geefi868

Hoi,

Ik weet niet of dit het juiste antwoord is, maar ik had eenzelfde probleem met ‘find my friends’

Deze wilde niet starten omdat mijn al jaren bekende mailadres niet geverifieerd was.

Oplossing (bij mij dan)

ga naar http://www.appleid.apple.com

log in en voer je mailadres in als primair adres.

Bij mij waren toen de problemen voorbij.

Succes !!

gr. iWim

Bijdrager
    e.abrahamse

Door het niet functioneren van mijn AppleID functioneer ook Thuisdeling niet meer. Daarnaast ben in €’s kwijt die nog op mijn oude niet meer werkende account staan. Allemaal erg lastig omdat ik dit niet verwacht had.

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.