7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    Typemachine

Problemen dankzij CleanMyMac

2 Weken geleden had ik een topic gestart HELP IMAC GECRASHT dus.. heb ik mijn mac weer bij de reseller laten onderzoeken. Nou alles was CORRUPT. Mac was in een geest veranderd. Ik zag dingen maar die werkten niet. Wat blijkt… Alle bestanden cache bestanden waren verwijderd dankzij de almachtige : CLEANMYMAC. Mijn punt met dit verhaal is om mensen te waarschuwen voor dit (….) programmaatje helpt je mac omzeep, ik hoop dat mensen 2x nadenken bij het gebruik van zulke programma’s ze slaan nergens op. Ik had al eerder gelezen dat het een foute programma was maar ik dacht zalwel… Nu heb ik dus ook zelf ervaren dat het echt zo is… S.V.P NEGEER DIT SOORT PROGRAMMA’S!

Bijdrager
    csteelooper

LOL @Niiiiiickk — en daar kunnen er nog heel wat bij…

Sorry @Typemachine — ik heb zelfs in m’n Windows-tijd alleen al heel wat ellende bespaard door de ‘Clean Your ——’ shit te negeren (Clean Your IE, Clean Windows, etc.). Ik vertrouw dat soort dingen niet al zijn ze volledig legaal te verkrijgen. Dus voor mij was het al voor ik naar Mac ging duidelijk dat ik dat voor de Apple-varianten van die zooi niet zomaar wél zou doen… Echt happy word je er nooit van volgens mij – dan kun je beter zélf je Mac eens een beurt geven.

Bijdrager
    Hansi2124

Een topictitel als Apple’d zegt niets over de inhoud van je topic en hoort ook niet thuis in het subforum OS X. Daarom heb ik het aangepast.

Bijdrager
    LighScan

Een beetje verstandig iemand weet dat dit soort programma’s compleet onnodig zijn, een Mac is prima in staat zichzelf volledig te onderhouden (de gebruiker daarentegen…).

Volgende keer moet je misschien maar is eerst op OMT een paar topicjes doorlezen over dit soort programma’s? Er zijn er al echt meer dan genoeg van, zoals Ni(…)ck en csteelooper al aanwijzen. Deze topic is dus, net als het programma, onnodig. :sarcastic:

* hoopt dat unSOUND dit topic niet leest, die krijgt terstond een beroerte van de zoveelste topic over dit soort programmaatjes :yum: *

Bijdrager
    KarelWillem

Het ergste is dat het probleem allang bekend was bij Typemachine.

… Ik had al eerder gelezen dat het een foute programma was maar ik dacht zal wel…

Nooit meer denken ‘zal wel’ dus.:wink:

Bijdrager
    Macosxachist

“Every day, man is making bigger and better fool-proof things, and every day, nature is making bigger and better fools. So far, I think nature is winning.” — Albert Einstein:lol:

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.