12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Q:
    Bijdrager
    iJuggle

Applecare+ voor de iPhone

In America is de Applecare voor de iPhone uitgebreid:

Every iPhone comes with one year of hardware repair coverage through its limited warranty and up to 90 days of complimentary support. AppleCare+ for iPhone extends your coverage to two years from the original purchase date of your iPhone and adds up to two incidents of accidental damage coverage, each subject to a $49 service fee. Whether you use your iPhone with a Mac or a PC, just one phone call can help resolve most issues. Bron

Heeft iemand enig idee of deze service ook in Nederland beschikbaar wordt?

Bijdrager
    wjend

Nee.

Want de 4S is hier nog niet te koop en daarom is er niks over bekend.

Bijdrager
    madcat

Apple care is de grootste scam van apple, je hebt gewoon 2 jaar garantie, en na 2 jaar is je contract toch al verlopen dus dan kan je weer een nieuwe krijgen (lees: aflossen)

Bijdrager
    iJuggle

Je hebt normaal 1 enkel jaar garantie. Deze garantie geldt alleen maar voor productiefouten, en niet voor het laten vallen van je telefoon. Vergeleken met de ‘normale’ verzekeringsmaatschappijen ben je dus een stuk voordeliger uit. (8 euro per maand, twee jaar lang: 6 x 24 = 192€. Dit geld ben je dus sowieso kwijt, ook al laat je hem niet eens vallen. Bij Applecare wordt dit anders geregeld.)
    En niet iedereen kan het zich veroorloven om om de twee jaar een nieuwe iPhone te kopen.

Bijdrager
    iJuggle
    wandersiemers op 19 oktober 2011

Nee.

Want de 4S is hier nog niet te koop en daarom is er niks over bekend.

Ik dacht dat Applecare+ ook beschikbaar was voor de iPhone 4, en 3GS?

Bedankt in ieder geval!

Bijdrager
    madcat
    iJuggle op 19 oktober 2011

Je hebt normaal 1 enkel jaar garantie. Deze garantie geldt alleen maar voor productiefouten, en niet voor het laten vallen van je telefoon. Vergeleken met de \’normale\’ verzekeringsmaatschappijen ben je dus een stuk voordeliger uit. (8 euro per maand, twee jaar lang: 6 x 24 = 192€. Dit geld ben je dus sowieso kwijt, ook al laat je hem niet eens vallen. Bij Applecare wordt dit anders geregeld.)

En niet iedereen kan het zich veroorloven om om de twee jaar een nieuwe iPhone te kopen.

Nee, in europa heb je 2 jaar garantie, zelf heb ik ook al eens aanspraak gemaakt bij Tmobile voor een issue na 1 jaar en werd gewoon prima opgelost. Echter moest het wel via TMobile ipv Apple.

Bijdrager
    iJuggle

heel liev van t-mobile, maar officieel is het toch werkelijk 1 jaar.

Standaard meegeleverd
    iPhone, Apple koptelefoon met afstandsbediening en microfoon, dockconnector-naar-USB-kabel, USB-lichtnetadapter
    Documentatie
    Beperkte hardwaregarantie van 1 jaar
    90 dagen ondersteuning per telefoon
    Bron, links onder

Inactief
    Anoniem

Sinds de iPhone 4 is de garantie termijn (enkel bij de iPhone, andere producten van apple niet) 2 jaar. en die 2 jaar garantie loopt via de provider!

Bijdrager
    nicow101

Grappig, weer een vraag over het steeds (vaker) terug kerende thema garantie. AppleCare is voor domme, luie of goed in de slappe was zittende mensen.

Bijdrager
    SMTR

Ik snap niet waar iedereen hier nu over zeurt…

Applecare+ is naast 2 jaar garantie (leuk voor Amerikanen, in Nederland heb je dat via de provider) ook nog een verzekering voor vallen, waterschade etc. Bij menige verzekeraar betaal je voor een dergelijke verzekering 8 tot 10 euro, en dan ook net als bij Apple 50 euro per claim. In twee jaar tijd, met twee keer een iPhone die in het water valt, ben je bij een verzekering meet dan 300 euro kwijt en bij Apple maar 200…. Tel uit je winst….

Bijdrager
    iJuggle

En als je hem toch niet laat vallen, bij de verzekering toch 240 euro (uktgaande van 10€ p/m) en bij Apple 100 euro.

Ik zie het probleem dus ook niet.

Het is een stuk goedkoper, dus. Kunnnen we nu weer ontopic gaan?

Bijdrager
    mr_ootez

Mensen.

Ik wil nu effe een iphone 4s bestellen op de apple site.
    Maar ik zie nergens apple care + staan.

Weet iemand of dit nog beschikbaar komt voor nederland?

12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.