4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Bijdrager
    Chester16

AppleCare (pick up & return)

Hi,

Ik heb een MacBook en ben van plan AppleCare te gaan aanschaffen. Nu is mijn vraag of ze hem komen ophalen, d.m.v een koerier of dat ik weer naar een Apple Prenium Reseller moet gaan. Als ik zoek op het forum krijg ik veel verschillende berichten over de een die wel wordt opgehaald en een ander die niet wordt opgehaald.
    Hoop dat jullie kunnen helpen:D
    Alvast bedant:wink:

Bijdrager
    puntKoen

Meestal zal AppleCare Helpdesk je eerst vragen naar een AASP te gaan. Als dat een erg probleem voor je is (en dus lang genoeg doorzeurt) komen ze hem soms halen.

Bijdrager
    G-Force

In de praktijk blijkt dat je soms behoorlijk moet zeuren wil je dat voor elkaar krijgen, zoals Koen. zegt. Wat ze mij vertelden is dat je altijd wel in staat bent om een draagbare computer weg te brengen en ze in feite alleen een uitzondering maken als je invalide bent. Dit is een letterlijke uitspraak toen ik vroeg of ze MacBooks ophalen als ik AppleCare erop heb geactiveerd.

Ik denk dat het per medewerker verschilt, dat weer wel. Maar het is toch best triest dat je moeite moet doen om het ding opgehaald te krijgen. Ik woon bijvoorbeeld niet in de buurt van een AASP en gisteren werd mij toch verzocht maar zelf een oplossing te zoeken om mijn 24″ iMac in Zwolle te krijgen, zelfs na 10 min lang discussiëren… Dan heb ik 2 keuzes, ALLE verzendkosten betalen (dus heen en terug) of met de trein en de bus even een 24″ iMac van Meppel naar Zwolle brengen. Zelfs goedkope prutmerken zijn nog in staat om een computer op te halen en af te leveren, zelfs onder de standaard garantie. Daar kan Apple toch echt wat van leren. Maar goed, ik draaf weer door. Ik ben niet echt dol op Apple’s regeltjes mbt. service.

Bijdrager
    Napsju
4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.