5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    nicow101

Applecare

Eindelijk, wordt Apple aangesproken op hun omstreden Applecare. Op de website moet melding worden gemaakt dat er ook zonder die geldklopperij gewoon garantie gegeven wordt. Althans, in Italiƫ. Nu nog in de rest van de wereld.

Bijdrager
    nebilem

Waarom?

Bijdrager
    k-the-ripper

Ben je nog altijd zelf bij of je Applecare wilt of niet.
    Als je bij Dixons een eierwekker van 7,95 wilt kopen moet je ook 10 minuten nee zeggen tegen een ‘extra’ garantie die ze er bij aan willen smeren.
    Veel bedrijven maken zich daar schuldig aan, punt voor Apple in Italie was volgens mij meer dat het niet echt duidelijk was (is) voor de consument wat nu eigenlijk de garantie van Apple inhoud en wat de duur er van is.

Ik schaf gemiddeld na 3 jaar een nieuwe Mac aan en altijd met Applecare , gewoon puur voor mijn gemak: gebeurt er iets binnen die tijd weet ik zeker dat ik niet eindeloos in discussie moet gaan met figuren die ook vaak niet eens weten wat er nu onder de garantie valt en tot hoelang.

Er heeft pas nog een heel stuk op OMT gestaan over garantie, nou wordt je ook niet vrolijk van en zo lang het zeker in Nederland zo wazig geregeld is maak ik me niet druk over die 8 euro per maand dat Applecare mij kost.

Bijdrager
    Hansi2124

Dat was vorig jaar al bekend.
    Daar graag verder.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.