30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 55)
  • Q:
    Bijdrager
    LEXY

Apple, zó had ze moeten zijn!!

Zeg nou zelf, een witte rand en toetsen is toch veel eleganter voor een MacBook?! En dan mogen ze het aluminium van mij ook nog wit anodiseren..!!

Bijdrager
    Afroman

Jouw mening, Apple kan niet iedereen tevreden stellen. En om eerlijk te zijn. Hoe de nieuwe MacBooks zijn.. die zijn echt gewoon mooi.

Geblokkeerd
    Anoniem

Ik vind dat zwarte + aluminium wel mooi eigenlijk… sleak en (semi)-professioneel ogend:)

Bijdrager
    Brainiac

Ik denk dat ze voor de zwarte rand kiezen voor een beter contrast en mooier ogende kleuren op het scherm.

Bijdrager
    Vai Martino Vai

Ik vind hem mooi zoals hij is! Vandaag een bestelling in de store gedaan:D

Bijdrager
    steeze

Ik zou wit ook mooier vinden, ik vind die witte macbook er nogsteeds geil uitzien. :D

Bijdrager
    LEXY

Een keuze mogelijkheid zou prettig zijn. Net als met de ‘ouwe’ MacBooks en de iPhone. Iedereen blij toch?!

Bijdrager
    Ledda

“de gustibus et coloribus non disputandum est”

ik vind die zwarte rand, net zoals bij de imac echt geslaagd !!

Bijdrager
    LEXY

80 % van de lelijke Windows notebooks hebben een zwarte rand en toetsen.

Bijdrager
    Afroman

En toch vind ik het stylish staan bij de MacBooks.

Bijdrager
    BloomPod

Zelf gephotoshopt?
    Het idee v. Apple is goed, dat v. zeker ook. Maar Apple had er misschien iets mooiers v. kunnen maken dan jouw concept.

Bijdrager
    Erikaatje

Zo had hij er van mij zeker uit mogen zien ja!

Blijf wit gewoon super mooi vinden:)

Bijdrager
    LEXY
    ”BloomPod”

Zelf gephotoshopt?
    Het idee v. Apple is goed, dat v. zeker ook. Maar Apple had er misschien iets mooiers v. kunnen maken dan jouw concept.

Ja zelf gePSt.
    Nog mooier? Vertel eens BloomPod.

Bijdrager
    BloomPod

Ik vind de nieuwe Macbook er persoonlijk veel eleganter en profesioneler uitzien.

Bijdrager
    heroicnonsense

Het is nu wellicht wat snel na de launch, maar ik weet zeker dat Colorware binnenkort met gekleurde MacBooks zal komen. En daar zit vast ook weer een glimmend witte bij.

Bijdrager
    LEXY

Maar vertel eens BloomPod, hoe had Apple er iets mooiers van kunnen maken dan mijn concept?

Bijdrager
    kleini

Ik vind deze reeks toch echt wel de mooiste MB’s die ze tot nu toe gemaakt hebben…

Misschien dat dat komt omdat ze nieuw zijn, maar ik denk het niet…

Bijdrager
    Vai Martino Vai
    ”LEXY”

80 % van de lelijke Windows notebooks hebben een zwarte rand en toetsen.

Maar dat zijn dan ook lelijke windows notebooks…

Bijdrager
    RowanW

80% van de ‘lelijke’ laptops zijn niet van aluminium, maar van plastic…

Bijdrager
    RhB-Mikey

ze hadden gewoon de style van de macbook air aan moeten houden die heeft geen zwarte rand

Bijdrager
    MoNdO GeNeRaToR

Tjonge jonge zeg, wat een gedoe over hoe dat ding eruit ziet.

Bijdrager
    MouseMighty

Had je er geen FireWire poort bij kunnen shoppen? :evil:

Bijdrager
    BloomPod
    ”LEXY”

Maar vertel eens BloomPod, hoe had Apple er iets mooiers van kunnen maken dan mijn concept?

Iets strakker. Want ik denk dat jij de zwarte vlakjes gewoon wit ingekleurd hebt. En de rest is nog zilver…

Bijdrager
    iJoost

Gooi alle ideeën hier maar in. Dan heb je tenminste kans dat er iets mee gebeurt in plaats van dat er alleen maar over heen en weer gepraat wordt.

Bijdrager
    iJeroen

Eerlijk gezegd vind ik die witte ontiegelijk lelijk. :P
    En wat is er zo lelijk aan de nieuwe?

Bijdrager
    BloomPod

Ik ben helemaal weg van die nieuwe !:P Alleen jammer dat hij zo duur is … Hij zou de prijs v.d. huidige witte MacBook moeten hebben.

Bijdrager
    MacAanZee

Ik vind dit inderdaad ook veel mooier! Met die zwarte rouwrand en zwarte toetsen lijkt de MacBook op veel van die lelijke Windows laptops, hoewel de styling natuurlijk toch mooier en strakker is. Misschien proberen ze ‘m meer op andere laptops te laten lijken om zo mensen over de streep te trekken. Jammer! Witte rand, witte toetsen was mooier geweest. Of anders: een keuzemogelijkheid.

Bijdrager
    brandfles

Wel meer mensen denken dat ze iets “leuks” kunnen ontwerpen.
    Maar (bijna) altijd blijkt toch maar dat als je ervoor gestudeerd hebt je pas echt iets moois kan ontwerpen.

Leraren op de opleiding waar ik op heb gezeten (bouwkunde) zeggen dat alleen de mensen met de hoogste opleiding (universitair of academisch) kunnen ontwerpen (uitzonderingen daar gelaten).
    En ik ben het daar wel mee eens.

Even iets wit maken en helemaal voorbij gaan aan een concept is precies wat ik hierboven bedoel.

Bijdrager
    niels

de zwarte rand is een goede keuze. als je een wit frame gebruikt zie je een zwart randje om je scherm. Zoals bij oude iPods e Cinema Displays best wel opvalt. Dat ziet er best wel raar uit. Bovendien refecteert het witte frame mee licht, waardoor er om je beeldscherm meer te zien is, wat afleidt van je scherm zelf.

De zwarte toetsen zijn daarbij een logisch gevolg. Anders wordt het onoverzichtelijk. Ik vind echter dat zwarte toetsen nooit zonder toetsenbordverlichting moeten gaan, en het gebrek hiervan op de goedkoopste nieuwe MacBook dus een kwalijke zaak. Gebruik in het donker wordt hierdoor gewoon moeilijk.

Bijdrager
    deSpaanseRente

Moest het jouw versie geweest zijn dan had ik hem pas écht lelijk gevonden.

30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 55)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.