9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Bijdrager
    iStefan

Apple wireless toetsenbord al twee keer kapot

Hallo,

Ik heb mijn imac G5 net geen jaar en ik ben ondertussen aan mijn derde wireless toetsenbord toe. Nu mag ik over de service niet klagen want mijn laatste toetsenbord is vorig weekend onder garantie vervangen. Twee keer hetzelfde probleem: op het ogenblik dat de batterijen bijna leeg zijn geeft het toetsenbord geen kick meer en bij de vervanging van die batterijen blijft het apparaat dood. De led licht doodgewoon niet meer op.
    Bij de laatste vervanging van het toetsenbord vroeg de verkoper zich luidop af of de bluetooth, die in de computer is ingebouwd, er misschien de oorzaak van is dat mijn toetsenbord al tweemaal naar de haaien is gegaan en dat ik mijn imac beter eens zou binnen brengen om de BT na te zien.
    Het nieuwe toetsenbord werkt (vooralsnog) perfect.

Graag jullie mening hierover, waarvoor mijn oprechte dank.

Bijdrager
    Meneer Guggenheimer

Ik ben ook niet zo gecharmeerd van de wireless keyboard en mouse. Ik heb veel connectie problemen. Maar niet stuk

En ik ben altijd de muis kwijt!

Bijdrager
    tijn22

Ik heb nog nooit problemen gehad met het toetsenbord, ook al vind ik het een rotding om mee te typen. Ik typ veel liever met de gedrade versie.

Maar het lijkt er inderdaad op dat er iets in je Mac niet helemaal goed zit, laat die ook maar even nakijken als je zeker wilt zijn!

Bijdrager
    The_Envoy

nooit problemen mee gehad en typt goed! -nah :P
    het lijkt me wel heel bizar moest de bt van je mac fysieke schade aan je kb aanbrengen.
    mss beter herlaadbare batterijen, die je af en toe eens terug bijlaadt?
    dan zijn de batterijen nooit bijna leeg;)

m

Bijdrager
    Nikita

Nou heb ik al wat meer mensen hier gehoord die het BT toetsenbord niet lekker vinden typen, maar als ik zo eens kijk naar de plaatjes van het draadloze en de bedrade versie, zie ik eigelijk niet zulke grote verschillen… (behalve de meest obivious natuurlijk :wink: ). Dus wat maakt het BT toetsenbord nou zo’n crime om op te typen t.o.v. de bedrade versie?

Bijdrager
    The_Envoy

ach, het is altijd even wennen aan een nieuw toetsenbord,
    maar na een paar dagen voelt het natuurlijk aan.
    net zo bij de wireless,
    maar daar gaat dit topic natuurlijk niet over…

Bijdrager
    Nikita
    ”The_Envoy”

ach, het is altijd even wennen aan een nieuw toetsenbord,
    maar na een paar dagen voelt het natuurlijk aan.
    net zo bij de wireless,
    maar daar gaat dit topic natuurlijk niet over…

Nee maar het haakt er wel op in… En om over mijn vraag een nieuw draadje te starten is ook weer zo wat :?

Bijdrager
    tijn22

Ik erger me er soms zo aan, dat als ik een lange tekst moet tikken ik gewoon de ouwe gedrade erweer bij pak. Ik weet niet wat het is, maar ik het het gevoel dat als je de toetsen niet recht naar beneden indrukt (een beetje schuin dus), dat de toets dan blokkeert.

Verder ben ik wel blij met mijn toetsenbordje:)

En even een offtopic ergenis over de BT muis: Als je die soms iets te ruig gebruikt dan valt ie uit en moet je weer even wachten totdat hij weer contact maakt met de Mac…

Bijdrager
    KR1275

Ik heb nog het oude pro-keyboard (wit) en dat is, vind ik, het beste toetsenbord dat Apple ooit gemaakt heeft.

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.