10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Q:
    Bijdrager
    NI3LS

Apple Wireless Keyboard & Mighty Mouse

Ik zit er ernstig aan te denken mijn oude gedrade Apple-toetsenbord om te ruilen voor het draadloze exemplaar.

Zijn hier mensen met ervaringen die men wil delen? In het bijzonder, levensduur batterij, reactietijd als je iets typt??

Ik heb nu het platte alluminium-toetsenbord zoals het ook met de nieuwe iMac’s geleverd wordt, alleen mét nummeriek er nog aan!

Bijdrager
    Pim89

Ik zit ook een beetje met dit idee, maar ik wil er een extra vraag aan koppelen. Ik werk nu met een extern scherm, en dan blijft mijn MacBook dichtgeklapt. Als ik nu m’n scherm aansluit, m’n stroom aansluit en m’n toetsenbord aansluit, gaat m’n MacBook aan. Hoe zit dit als ik een Bluetooth Keyboard heb? Kan dat dan ook, lijkt me van niet toch? Mijn muis is trouwens al draadloos

Bijdrager
    Afroman

Met de batterijen ga ik ongeveer 3 maanden mee, best netjes! reactietijd is gewoon hetzelfde

Bijdrager
    Speedooo

Ik ben 3 maanden geleden overgestapt van de oude grote witte naar een klein alu. toetsenbord. En het werkt heerlijk! De batterijen van toen zitten er nog steeds in en het gemak van overal meenemen is wel lekker:P Vanaf me bed lekker chatten altijd handig 8)

Bijdrager
    Wondermac

Heb de ‘kleine’ alu draadloos met een eveneens draadloze witte mighty mouse. Reactie tijden zijn prima. Batterij idem (voor draadloos dan), oplaadbare batterijen doen verder wonderen;-)

Bijdrager
    florisappelaar

heerlijk… mighty mouse is ook perfect

Bijdrager
    nookie

Heerlijk, de 2 draadloze items. Heb ze zelf ook en ben zeer tevreden. De reactiesnelheid is hetzelfde als bedraad. Alleen wil ik eerst weten hoe lang je het toetsenbord en de muis per dag gaat gebruiken. Dit is een vraag die ik mis bij bovenstaande reacties. Het verschilt nogal, qua levensduur van de batterijen als je er één of acht uur per dag mee gaat werken.

Bijdrager
    NI3LS

Ik gebruik het door-de-weeks vooral ’s avonds een uurtje of 4 en in het weekend bijna volledige dagen.

Goeie vraag overigens. 8)

Bijdrager
    nookie

Dan wordt het voor mij lastig om je vraag te beantwoorden, wat betreft de levensduur. Ik zit een uur per dag met deze twee draadloze items te werken. Tja, even nadenken hoor………ik gok een maand of drie qua batterijduur.

Bijdrager
    strigoi
    ”Pim89″

Ik zit ook een beetje met dit idee, maar ik wil er een extra vraag aan koppelen. Ik werk nu met een extern scherm, en dan blijft mijn MacBook dichtgeklapt. Als ik nu m’n scherm aansluit, m’n stroom aansluit en m’n toetsenbord aansluit, gaat m’n MacBook aan. Hoe zit dit als ik een Bluetooth Keyboard heb? Kan dat dan ook, lijkt me van niet toch? Mijn muis is trouwens al draadloos

Zelf heb ik een wit wireless keyboard en deze kan je gebruiken om je macbook uit de sluimer stand te halen. Gewoon op spatie drukken en je macbook wordt wakker, althans dat is bij mijn macbook pro het geval. Zelf werk ik namelijk ook met mn macbook pro dicht op een extern scherm.

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.