14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
  • Q:
    Bijdrager
    appievanr

Apple werkt aan eigen televisie

Mag hopen dat dit uitkomt. Op dit nieuws heb ik al lang zitten wachten van Apple.:lol:

http://www.nu.nl/gadgets/2650044/apple-werkt-eigen-televisie.html

Verwacht 2012/2013.

Bijdrager
    pim939

ik hoop ook dat hij dan komt!
    zou wel heel leuk zijn

Bijdrager
    cids

Ik hoop het niet… op de televisie markt zijn de marges flinterdun en is nauwelijks plaats voor “premium” producten… een Apple televisie zal toch minimaal 1000 Euro moeten kosten als ze dezelfde (materiaal) kwaliteit willen bieden zoals bijvoorbeeld bij een iMac.

De markt voor TV’s boven de 1000Euro is relatief klein… het moet dan wel een heel revolutionair product zijn wil het deze meerprijs kunnen rechtvaardigen…

Bijdrager
    appievanr
    pim939 op 25 oktober 2011

ik hoop ook dat hij dan komt!

zou wel heel leuk zijnJa! en dan draadloos communiceren met mijn Onkyo versterker met Airplay. Nou ja! Ik begin te hard te dromen over van alles wat mijn hobby nog meer kan verrijken.

Bijdrager
    wouwout

ik betwijfel het ook. Ik zie juist een trend dat de TV steeds meer een monitor wordt, en de intelligentie eromheen zit (blueray, media streamer, apple TV, internet, digitale TV box).
    Zelfs de speakers van de TV heb je niet meer nodig.
    Er blijft in feite een monitor over.
    .
    Zorg er dan voor dat de apple TV (= het zwarte doosje) meer kan!

Bijdrager
    SunKeeper

Meer?

Less is more.:wink:

Bijdrager
    Dustin24

Het was al bekend toch? Ik denk niet dat dit zo’n goede stap is van Apple. Ik hoop niet dat ze net als Samsung straks ook magnetrons en koelkasten gaan produceren…:sad:

Bijdrager
    SunKeeper

Dan zou er wel Siri inkomen: je koelkast zorgt dat alles altijd op voorraad is en bestelt het anders via iCloud bij je lokale supermarkt.

En je magnetron warmt natuurlijk je eten op zodat het klaar is als je de deur binnenstapt. Via de GPS van je iPhone.:crazy:

Het zal hopelijk nooit gebeuren, maar technisch gezien niet verkeerd.

Bijdrager
    1984

Tja….. de 46″ iDisplay

Bijdrager
    J-P-H

Zo’n tv is er toch al en heet iMac 27inch?!

Bijdrager
    icecream

Als ze hem net zo plat kunnen maken als de samsung 8000 series zou ik hem kopen.

Bijdrager
    bitsflew
    icecream op 25 oktober 2011

Als ze hem net zo plat kunnen maken als de samsung 8000 series zou ik hem kopen.

Maar dan wel met full i.p.v. edge backlight want kwa uniformiteit zijn die Samsung 8000 toestellen een drama.

Bijdrager
    KarelWillem
    J-P-H op 25 oktober 2011

Zo’n tv is er toch al en heet iMac 27inch?!

Met een 27 inch TV maak je tegenwoordig weinig indruk meer.

Bovendien is de bediening voor een TV wel nodeloos ingewikkeld dan.

Bijdrager
    Japsuh

Ik denk niet dat zoiets er ooit komt. Om een beetje in verhouding te blijven met het 27″ scherm, zal de prijs van zo’n tv al snel de 4000-5000 euro naderen…

14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.