3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Q:
    Bijdrager
    Shmoo

Apple Watch vraagje omtrent de Workout app

Kan iemand met een Apple Watch het volgende verifiëren want ik lees online dat mensen moeite hebben om hun ‘workout’ data van de Watch in de Gezondheid app te krijgen maar dat ze alleen via de speciale Activity app kunnen controleren wat ze gedaan hebben.

Als het niet mogelijk is om mijn hardloop data in de Gezondheid app te krijgen dan is voor mij geen enkele reden om een Apple Watch te kopen.

Wat ik wil lijkt heel simpel. Op het horloge aangeven dat ik ga hardlopen via de speciale Workout app die op het horloge zit en wanneer ik klaar ben moet die data automatisch ook in deze bestaande widgets terecht komen binnen de Gezondheid app.
    Ik twijfel omdat ik nog nooit een app heb gezien die gegevens kan pushen in de Wok-outs en Loop- en hardloopafstand widget (afb). Alle totale data komt wel netjes in de stappen widget terecht maar in die andere twee widgets daar heb ik nog nooit iemand data in zien krijgen. Volgens mij zitten die er voor spek en bonen op.

Dit zegt Apple er zelf over en dat doet mij denken dat het wel degelijk mogelijk is maar ik wil het zeker weten van iemand die zo’n ding al heeft.

Apple Watch shows your daily activity at a glance. To see your progress and trends over longer periods of time, go to the Activity app on your iPhone. You can view your Activity rings, workouts, and achievements by the day, week, or month. And the Activity app can share your activity and workout data with the Health app on your iPhone, where it can be accessed by your favorite third-party health and fitness apps with your permission.

Dit soort views op de iPhone daar kan ik vrij weinig mee. Ik wil graag al mijn data in één app liefst de Gezondheid app zodat ik maar één export workflow dien te maken.

Bijdrager
    joey0181

/uploads/community/0d49d22399fa4e4e28c4e0f9bd6507af2ae306d5_63210.jpg

Ik doe niet veel met de workouts op de Apple watch, maar had het een keer voor de grap getest en kan je bevestigen dat deze netjes in de gezondheidapp terecht komt.

Bijdrager
    Shmoo

Ja dat moest ik even zien.. Bedankt!

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.